پروژه های آبرسانی به ۳ روستای شهرستان کمیجان به بهره برداری رسید

پروژه های آبرسانی به ۳ روستای شهرستان کمیجان به بهره برداری رسید

پروژه های آبرسانی به روستاهای سمقاور ، امام زاده عباس و دره سبز شهرستان کمیجان با هزینه ای بالغ بر ۸هزار و ۷۰۰ میلیون ریال در سال ۹۷ به اتمام رسید.

محمدرضا نعیمی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کمیجان در این رابطه گفت : برای تکمیل پروژه آبرسانی به روستای سمقاور اجرای خط پمپاژ با لوله پلی اتیلن به مقدار ۴ کیلومتر، اجرای فنس و محوطه سازی پیرامون چاه  روستا و تجهیز یک باب ایستگاه پمپاژ انجام شده است.

وی گفت : برای آبرسانی به روستای امازاده عباس ، یک حلقه چاه دستگاهی به عمق ۱۲۰ متر حفر و یک باب ایستگاه پمپاژ برای آن نصب و تجهیز گردید همچنین برای آبرسانی به روستای دره سبز کف شکنی یک حلقه چاه به عمق ۴۲  متر وفنس و محوطه سازی پیرامون آن انجام شد و قسمتی از شبکه توزیع آب این روستا تعویض گردید.

مدیر امور آبفار شهرستان از دردست اجرا بودن ۶ پروژه آبرسانی به روستاهای کمیجان خبر داد و عنوان کرد : اجرای قسمتی از شبکه توزیع و نصب انشعابات روستای فرک ، اجرای خط پمپاژ و جابجایی مخزن فلزی روستای چابار ، اجرای قسمتی از شبکه توزیع و نصب انشعابات روستاهای فتح آباد و میدانک ، اجرای قسمتی از شبکه توزیع و نصب انشعابات روستا وفس از جمله این پروژه ها می باشد

وی ادامه داد : احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی جهت آبرسانی به روستای خسروبیگ ،  اجرای خط پمپاژ از مخزن  روستای محمودآباد تا مخزن روستای ولید آباد و اجرای  ۶ کیلومترخط برق چاه مجتمع چهرقان- سیجان - طرلان از دیگر پروژه های در دست اجرا  در روستاهای شهرستان کمیجان می باشد.

محمد رضا نعیمی گفت : امیدواریم با همکاری فرمانداری شهرستان اعتبار مورد نیاز این پروژه ها تامین گردد تا بتوان در سال ۹۸ شاهد تکمیل آنها باشیم.

مدیر امور آبفار شهرستان کمیجان با اشاره اقدامات گسترده این امور در نگهداری و بهره برداری از تاسیسات آبرسانی به روستاها در سال ۹۷ گفت : ترمیم ۷۳۰ مورد شکستگی خطوط لوله و شبکه آب ، تعویض ۲۰ انشعاب فرسوده ، توسعه شبکه به طول ۷۰۰ متر ، تعمیر ۳۸ مورد تابلو برق ، آبرسانی سیار به روستای ولید آباد به تعداد ۳۶ سرویس ، خرید و نصب دو عدد پمپ جدید و........ از مهمترین اقدامات این امور می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات