اهمیت و نقش بانوان در مدیریت بهینه مصرف برق

اهمیت و نقش بانوان در مدیریت بهینه مصرف برق

از برنامه رادیویی پرتو ارائه شد ؛

اهمیت و نقش بانوان در مدیریت بهینه مصرف برق

در شصت و چهارمین قسمت برنامه رادیویی پرتو که از صدای مرکز سمنان به روی آنتن رفت، پیرامون اهمیت و نقش زنان در مدیریت بهینه مصرف برق مطالبی ارائه گردید.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان بیان داشت : اصلاح الگوی مصرف به معنای نهادینه سازی فرهنگ استفاده درست از منابع کشور در راستای ارتقای شاخص های زندگی و کاهش هزینه ها می باشد .

سیدبهروز کسائیان اضافه کرد : تغییر الگوی مصرف و روی آوردن به درست مصرف کردن کالاها ، انرژی و منابع ، ساده ترین رویکرد برای مقابله با اوج مصرف و آلودگی محیط زیست به شمار می رود که در این راستا نقش افراد جامعه خصوصاً زنان بسیار اثر بخش می باشد .

وی همچنین افزود : نقش آفرینی بانوان به عنوان همسر ، مادر، مدیر برنامه ریزی خانواده و فردی که نقش اصلی در تنظیم خرید ایفا می کند می تواند اثر گذاری بسیار مهمی در تغییر الگوی مصرف و کاهش هزینه های خانواده داشته باشد .

گفتنی است : ارائه گزیده اخبار صنعت توزیع برق استان توسط "ریحانه عامری " از کارشناسان شرکت از بخشهای دیگر این برنامه است .

لازم به ذکر است "پری مسرور" به عنوان برنده زیباترین جمله پیرامون مدیریت بهینه مصرف برق در این برنامه معرفی گردید. لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات