با صدور حکمی از سوی مهندس فرج نیا مدیر جدید مدیریت برق شهرستان ملکان منصوب شد.

در جلسه ای که روز دوشنبه بیستم اسفند ماه در محل فرمانداری شهرستان ملکان برگزار شد مهندس فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی مهندس نعیمی را بعنوان مدیر توزیع برق به فرماندار و مسئولین این شهرستان معرفی نمود.
در این جلسه مهندس فرج نیا ضمن معرفی مهندس نعیمی بعنوان مدیر جدید این شهرستان گفت ایشان فردی منظبط ، پر تلاش و با تجربه و آشنا به مسائل شبکه های برق بوده که در مدیریت های قبلی نیز شاهد اقدامات اثرگذار و خوبی از ایشان بوده ایم فرج نیا ابراز امیدواری کرد که با مدیریت خوب مهندس نعیمی شاهد رشد و شکوفایی امر خدمت رسانی به مردم این منطقه باشیم .
در ادامه مهندس خانی فرماندار شهرستان ملکان نیز ضمن اظهار رضایت از خدمات مهندس اعتمادی مدیر قبلی توزیع برق این شهرستان از خدمات ایشان در سالهای اخیر تقدیر و تشکر نمود وی برای مهندس نعیمی نیز بعنوان مدیر جدید آرزوی موفقیت نموده و تعامل سازنده با مسئولین شهرستان را مورد تاکید قرار داد.
در ادامه مهندس فرج نیا با حضور در جمع کارکنان مدیریت برق ملکان با اهداء لوح تقدیری از خدمات مهندس اعتمادی تقدیر و مهندس محرم نعیمی را به کارکنان این مدیریت معرفی نمود.
لینک اصل خبر در سایت شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی

    منبع خبر

    شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی

    شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات