برگزاری دوره آموزشی نمازشناسی تخصصی در حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان با همکاری ستاد اقامه نماز استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست:

مهندس وحید پورمردان مدیرکل و مسئول ستاد اقامه نماز اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: دوره آموزشی نمازشناسی تخصصی در حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان با همکاری ستاد اقامه نماز استان و با حضور پرسنل در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.

پورمردان افزود : از دیگر اقدامات انجام شده در ستاد اقامه نماز استان می توان به برگزاری حداقل شش جلسه ستاد اقامه نماز در سال، تهیه سند راهبردی ستاد اقامه نماز استان، تهیه بانک اطلاعاتی نماز، مکاتبات اداری و ابلاغ بخشنامه های مرتبط با موضوع نماز، تجهیز و تنظیف نمازخانه های استان، اجرای طرح نمازخانه های سفرهای نوروزی، دعوت و تشویق کارکنان به حضور در نماز جماعت اداره کل، شناسایی و تقدیر از فعالان و حاضران در نماز جماعت اداره کل و ادارات، تنظیم وقت جلسات بمنظور عدم تداخل با وقت نماز، برگزاری مسابقات نقاشی، عکاسی، کتابخوانی و ... با موضوع نماز اشاره کرد .

مدرس دوره نماز شناسی تخصصی حاج آقای خیور از مدرسین ستاد اقامه نماز استان بودند که در خصوص اهمیت نماز و اینکه شیطان از انسانی که نمازهای پنج گانه را در اول وقت بخواند، می ترسد اما نسبت به هر کس که نمازهای خود را به تاخیر بیفکند جرات پیدا می کند و او را به ارتکاب گناهان بزرگ وادار می نماید.عوامل تاثیرگذار بر آن مطالبی را بیان داشتند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات