دوران طلایی تعامل شورا، شهرداری و فرمانداری رقم می خورد

دوران طلایی تعامل شورا، شهرداری و فرمانداری رقم می خورد

به گزارش شهریار ، بهروز مهدوی فرماندار جدید تبریز در جریان دیدار با شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام مطلب فوق، گفت: اگر امروز کارکنان و مجموعه شهرداری در آرامش به کار خود ادامه می دهند، نشان از توانایی و تجربیات بالای شهردار و اعضای محترم شورا دارد.

وی ادامه داد: من دکتر شهین باهر را فردی علاقه مند، دلسوز و پای کار می شناسم و با توجه به شناختی که از اعضای محترم شورا دارم، می دانم که دوران طلایی تعامل فرمانداری با شهرداری و شورا رقم می خورد. شورا و شهرداری قطعا کمک حال ما خواهند بود تا مشکلات شهر را با عشق و علاقه زیاد برطرف کنیم.

مهدوی عنوان کرد: ما نه از طریق تریبون، بلکه حضوری باهم حرف می زنیم و اعلام می کنم که ما در کنار هم هستیم و می خواهیم دوران طلایی تعامل شهرداری و شورا با فرمانداری را رقم بزنیم. البته در این میان قانون وظایف هر دستگاه و مسئولی را مشخص کرده است و قطعا در چارچوب قانون با یکدیگر هماهنگی کامل داریم.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به بحث فرهنگ و حاشیه نشینی، گفت: ما در تبریز بیش از ۴۰۰ هزار حاشیه نشین داریم که البته در تمام دنیا این پدیده وجود دارد و با توجه به اینکه بنده قبلا در این حوزه تجربه همکاری داشته ام، اعتقاد دارم که با روش های علمی و استفاده از کمک فکری تک تک اعضای شورا و شهردار محترم، می توانیم این معضل را برطرف کنیم.

فرماندار تبریز در پاسخ به خواسته اغلب اعضای شورا در خصوص لزوم پاسخگویی دستگاه ها، گفت: ما دستگاه ها را در چارچوب قانون ملزم به پاسخگویی می کنیم و با توجه به تجربیات گذشته تعامل با شما، مسائل مخالف شهری را با علاقه و جدیت بیشتری پیگیری می کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات