پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه اردستانی مهر ۹۸ تکمیل می‌شود

پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه اردستانی مهر ۹۸ تکمیل می‌شود

شهردار اصفهان از تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی در مهر ۹۸ خبر داد و گفت: روند پیشرفت این پروژه تاکنون رضایت بخش بوده است.

قدرت الله نوروزی در حاشیه جلسه روند پیشرفت پروژه های عمرانی شهر ، اظهارکرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی بر اساس برنامه زمان‌بندی در بخش احداث پل، هشت درصد جلوتر از برنامه پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه برای رفع برخی موانع غیرقابل پیش بینی از جمله لوله بتنی آب و لوله انتقال گاز که از زیر تقاطع بزرگراه اردستانی عبور می‌کند، تدابیری در حال اقدام است، افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی مهرماه ۹۸ مورد بهره برداری و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شهردار اصفهان با اشاره به احداث پروژه تقاطع جنب کارخانه قند، اظهار امیدواری کرد: در نخستین فرصت موانع اداری این پروژه رفع و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

نوروزی اضافه کرد: در مجموع وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر بسیار خوب و مطلوب است و مسایل قبلی از جمله پرداخت معوقات، پرداخت بدهی‌ حقوق‌ها تا حد زیادی مرتفع شده و روند فعالیت‌ها رضایت بخش است.

وی با اشاره به پروژه میدان امام علی(ع) اظهارکرد: ما می‌خواستیم تحریم‌های مردمی را در این پروژه بشکنیم که خوشبختانه تا حد زیادی موفق عمل کردیم و خوشبختانه اکنون پروژه از حالت مردگی خارج شده و روح جدیدی در این میدان دمیده شده چرا که محل تردد بسیاری از شهروندان است.

شهردار اصفهان ادامه داد: در حال حاضر شاهد برگزاری نمایشگاه‌ها و فعالیت دستفروشان در میدان امام علی(ع) هستیم به طوری که اکنون سرزندگی در آن اتفاق افتاده است.

شهردار اصفهان ابراز امیدواری کرد: مسایل مربوط به ایستگاه مترو و آزادسازی برخی بخش‌ها و گره‌های پروژه کمرزرین با توجه به تدابیر اندیشیده شده هر چه زودتر رفع شود.

جلسات بررسی روند پیشرفت پروژه های عمرانی شهر هر ۱۵ روز یکبار در محل پروژه ها برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات