اجرای طرح آموزشی تفکیک پسماندهای خشک از مبداء در منطقه چهار شهر کرمان

اجرای طرح آموزشی تفکیک پسماندهای خشک از مبداء در منطقه چهار شهر کرمان



شهردار منطقه چهار شهر کرمان، از اجرای طرح آموزشی تفکیک پسماندهای خشک از مبداء در خیابان کودکان با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری و شرکت بزم آرانیکان خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، مهندس مومنی با تاکید بر اهمیت و ضرورت تفکیک پسماند از مبداء گفت: یکی از راه‌های حفظ محیط زیست، مدیریت صحیح پسماند از طریق تفکیک و بازیافت است.
وی با بیان این که این کار در رعایت اصول بهداشتی نیز نقش دارد، تصریح کرد: جمع‌آوری زباله هزینه های زیادی برای شهرداری دارد اما می‌توان با آموزش صحیح و اصولی بخش زیادی از هزینه های جمع آوری و ساماندهی پسماند را حذف می نماید.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح آموزشی تفکیک پسماند از مبداء در قالب آموزش چهره به چهره و بر اساس تقسیم بندی محلات با مراجعه حضوری درب منازل صورت می گیرد، افزود: در این راستا تاکنون این طرح در بیش از ۷۰ درصد منطقه چهار شهر کرمان اجرا شده است.
مومنی تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح محله زیبا در سطح این منطقه، اجرای طرح آموزشی تفکیک پسماند از مبداء در قالب تکمیل این طرح انجام و بعد از آموزش چهره به چهره، پسماندهای خشک از درب منازل جمع آوری می گردد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت و ضرورت آموزش‌های شهروندی، گفت: یکی از اولویت های اصلی این منطقه در سال آینده، آموزش‌های شهروندی است.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۳۳۳۲۱۰.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات