استمرار مسیر انقلاب با ایجاد فضای خدمت برای فرزندان شهدا

استمرار مسیر انقلاب با ایجاد فضای خدمت برای فرزندان شهدا

حامد عبدالهی در آیین تجلیل از فرزندان معزز شهید شاغل در شهرداری رشت؛
استمرار مسیر انقلاب با ایجاد فضای خدمت برای فرزندان شهدا
استمرار مسیر انقلاب با ایجاد فضای خدمت برای فرزندان شهدا
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت - حامد عبداللهی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی رشت در آیین تجلیل از فرزندان معزز شهید شاغل در شهرداری رشت به عنوان فرزند شهید شاغل در شهرداری به نیابت از فرزندان شهدا به ایراد سخنرانی پرداخت.
عبداللهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان داشت: فرزندان و خانواده های شهدا شرایط سخت و دشواری را سپری کردند که نمی توان در هیچ کتابی آن را نوشت.
وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا و مقام والا شهادت، اذعان داشت: مقام والای شهادت نصیب هرکسی نمی شود و رسیدن به این جایگاه لیاقت می خواهد.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه نیازهای فرزندان شهدا در سنین مختلف متفاوت بوده است گفت: باید از ظرفیت فرزندان شهدا بیش از گذشته استفاده شود و متاسفانه در برخی موارد شرایط برای خانواده های شهدا و ایثارگران فراهم نمی شود.
وی ادامه داد: از دستگاه های اجرایی تقاضا دارم شرایط را برای ارتقا و پیشرفت فرزندان شهدا فراهم کنند.
عبداللهی تاکید کرد: اگر اتفاق و شرایط سخت در کشور رقم بخورد، قطعا این فرزندان شهدا سینه سپر کرده و جان خود را فدای نظام و انقلاب خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه برخی افراد با ظاهری فریبنده به دنبال ایجاد شکاف در فرزندان شهدا هستند، گفت: فرزندان شهدا نیازی به جناح های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا نداشته و الگو فرزندان شهدا پدران آن ها است و فرزندان شهدا مسیر پدرانشان که همان مسیر ولایت و انقلاب است را طی می کنند.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی رشت خاطر نشان کرد: امیدواریم در دوران شورای پنجم کارنامه موفقی در حوزه ایثار و شهادت از خود باقی بگذاریم.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات