برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون اجرایی سازمان عمران و بازآفرینی ف...

برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون اجرایی سازمان عمران و بازآفرینی ف...

در راستای نکوداشت مقام و منزلت بازنشستگان، مراسم تجلیل از خدادادی معاون اجرایی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک با حضور سرپرست سازمان و جمعی از معاونین برگزار شد.
در این مراسم جعفرپور سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک ضمن تقدیر از تلاش های معاون اجرایی سازمان بیان کرد: بزرگترین سرمایه هر مجموعه ای نیروی انسانی است و هر خلاقیت و ابتکاری که در یک مجموعه شکل می گیرد محصول انسان های مستعد خلاق و متخصص هستند که آن را شکل می دهند.
جعفرپور در این مراسم از زحمات سی ساله ایشان تشکر کرد و اظهار داشت: بازنشستگان در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی سپری نمودند و اینک با کوله باری از تجربه امور مربوطه را به دیگران می سپارند.
همچنین در این مراسم محمد رضایی بعنوان معاون اجرایی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک معرفی شد.
در ادامه جلسه جعفرپور با اشاره به اینکه حراست از مجموعه، وظیفه همه همکاران می باشد، حسین رومیانی که از نیروهای ارزشی و جانباز هشت سال دفاع مقدس را بعنوان نماینده اداره حراست در سازمان معرفی نمودند.
وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون برای همه همکاران با اهدا لوح سپاس و هدایا از خدادادی معاون اجرایی وقت سازمان، تجلیل و تقدیر نمودند
:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات