دیدار مدیر عامل آبفار مازندران با خانواده معظم شهداء

دیدار مدیر عامل آبفار مازندران با خانواده معظم شهداء

به مناسبت روز بزرگداشت مقام شامخ شهداء ، مدیر عامل آبفار مازندران به همراه جمعی از معاونین و مدیران امور ستادی به دیدار خانواده های گرانقدر شهداء رفت.

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران ؛ مهندس مجید عبدالهی مدیر عامل شرکت آبفار استان در روز بزرگداشت شهداء طی دیدار با خانوادهای معظم شهیدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادتها ، ایثارگریها و مقام والای شهداء اظهار داشت: شهادت مرگی انتخاب شده است، مرگی که انسان به سوی آن می‌رود نه آنکه به سوی انسان بیاید و اهمیت و ارزش شهید و شهادت نیز از همین جا سرچشمه می‌گیرد و اگر فرهنگ ایثار و شهادت طلبی نبود و فرزندان ایران عزیز شهید نمی شدند نه نظام اسلامی دوام می یافت و نه اکنون اسلام در این جایگاه پرارزش بود.

مهندس عبدالهی ادامه داد: شهدا مرگ را به سخره گرفته اند، تا ما به حقارت دنیا بخندیم،آنها از همه تعلقات بریدند تا گذرگاه بودن دنیا را اثبات کرده باشند ، شهدا رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما گذاشته اند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری افزود: امروز به فضل همین شهادت و به برکت خون شهدا، ملت ما سربلند و آبرومند است و عزت دارد لذا شهداء حق بزرگی بر گردن ملت دارند.

وی مراسم بزرگداشت شهداء را ادامه‌ حرکت جهادی و شهادت دانست وگفت: مقام شهید و شهادت مقام حسرت و عبرت است نه مقام تاسف و تاثر، آنها رفته‌اند و رسالتی از جنس بصیرت را بر دوش ما باقی گذاشته‌اند لذا همواره باید نام و یادشان تکرار و تجلیل شود.

در ادامه این دیدار مهندس میثم صلواتی رئیس امور ایثارگران شرکت نیز طی سخنانی تقویت باورهای دینی و ملی را جزء اصلی ترین مسائل اعتقادی و فرهنگی برشمرد و گفت: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم لذا معرفی، تعمیق شخصیت، منزلت همچنین  ترویج عقاید و آرمانهای ناب شهدای گرانقدر و زنده نگه داشتن نام و یادشان از مهمترین رسالت ماست و میتواند بسیار اثرگذار باشد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از خانواده دو شهید شاخص تقدیر و تجلیل به عمل آمد و مهندس عبدالهی به همراه استاندار و جمعی از مسئولین به زیارت قبور شهداء رفتند و با عطرافشانی و گلباران قبور مطهر ، بار دیگر با آرمانهای آنان تجدید میثاق کردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات