مسجدسلیمان با برگزاری جشنواره محیط زیست به استقبال نوروز  رفت

مسجدسلیمان با برگزاری جشنواره محیط زیست به استقبال نوروز رفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ، وحید شالوئی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان از برگزاری جشنواره محیط زیستی به استقبال نوروز خبر داد .

این جشنواره که به همت انجمن های مردم نهاد محیط زیست با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، منابع طبیعی و آبخیزداری ، حفاظت محیط زیست و شرکت بهره برداری نفت و گاز برگزار گردید با اجرای برنامه های شاد و متنوع ، پیام های فرهنگی و آموزشی محیط زیست را به عموم القاء نمود .

وی بیان داشت خوشبختانه به یمن فعالیت های سمن ها و ارتقاء سطح دانش و بینش عموم مردم در قبال محیط زیست ، استقبال از برنامه های مختلف محیط زیست هر ساله پر رونق تر می گردد .

در این برنامه به دلیل حمایت های خوب دکتر رادمنش از فعالین محیط زیست در سطح استان ، با سخنرانی گرم محسن خیرالهی مسئول آموزش های همگانی اداره کل محیط زیست خوزستان، آغوش گرمی از سپاس و قدردانی از این بزرگوار به عمل آمد .

شالوئی در ادامه گفت: برپایی نمایشگاه کاردستی بازیافتی ، مسابقه نقاشی ، مسابقه پرسش و پاسخ از محتوای کتاب جنایت علیه محیط زیست ، گروه سرود کودکانه محیط زیست و ... از درونمایه های خوب این برنامه بوده است . در نهایت نیز تقدیر و تشکر از تعدادی از فعالین محیط زیست و برندگان مسابقات فوق در بخش پایانی برنامه صورت پذیرفت .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات