آسمانی‌ها؛ فصل دوم ویژه برنامه " شناسنامه شهر" ویژه بزرگداشت روز شهدا

آسمانی‌ها؛ فصل دوم ویژه برنامه " شناسنامه شهر" ویژه بزرگداشت روز شهدا

دومین ویژه برنامه و رویداد فرهنگی «شناسنامه شهر» با عنوان " آسمانی ها" در ماه شهیدان خرازی و همت و به مناسبت ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا در خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.

فصل دوم ویژه برنامه و رویداد فرهنگی «شناسنامه شهر» که در هر فصل از سال برای پاسداشت مقام شهدا و خانواده آنها در شهر اصفهان برگزار می‌شود در اسفندماه که ماه شهیدان خرازی، همت، مهدی و حمید باکری و ابراهیم جعفرزاده است عصر امروز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

با توجه به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت در شهر اصفهان و نقش کلیدی و محوری این استان و شهر اصفهان در حوزه دفاع مقدس و در روزهایی که بار دیگر ایثار و شهادت جوانان اصفهانی مثال زدنی شده است، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان تصمیم دارد در ادامه برگزاری رویداد فرهنگی «شناسنامه شهر»، دومین فصل از این رویداد را با عنوان " آسمانی ها" در روز ۲۲ اسفندماه برگزار کند.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در این باره گفت: در طول سال چهار عنوان برنامه در قالب «شناسنامه شهر» برگزار می شود چراکه در شهری مانند اصفهان که مردمانش به ایثار و از خودگذشتگی شهره اند، شهدا شناسنامه شهر به شمار می روند و شهرداری اصفهان هم قصد دارد در همین راستا برنامه های مرتبط با این عنوان را با حضور گسترده مردم به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار کند.

ایمان حجتی ادامه داد: نخستین برنامه «شناسنامه شهر» در پاییز ۹۷ در هفته دفاع مقدس با سخنرانی سردار قربانی برگزار و تندیس شهید خرازی و شهید غازی با حضور مادران این شهدای بزرگوار و پدر شهید غازی رونمایی شد.

سخنرانی سردار دهقان و آیتم های فرهنگی و هنری

وی افزود: در دومین فصل از این رویداد در زمستان ۹۷ و در ۲۲ اسفندماه روزی که مزین به نام «روز شهدا» است، شهرداری اصفهان میزبان حضور گسترده خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران گرامی است. این برنامه با سخنرانی سردار سرتیپ حسین دهقان، مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح، ساعت ۱۶ امروز ۲۲ اسفند ماه در خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: رویکرد اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان  همچون برنامه‌های پیشین برگزاری برنامه با ترکیب آیتم‌های هنری و فرهنگی است که امیدواریم مورد پسند همه خانواده شهدا قرار گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان اظهار کرد: اسفند، ماه فرماندهان شهید اصفهان و کشور همچون شهید حسین خرازی، شهید همت، شهید ابراهیم جعفرزاده و دو شهید خطه آذربایجان شهید حمید و مهدی باکری است، به همین دلیل هم این ایام با حضور این شهدای گرانقدر مناسبت پیدا کرده است.

حجتی اعلام کرد: شهرداری اصفهان از عموم مردم شریف اصفهان، خانواده معزز شهدا، ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، همه جانبازان و آزادگان دعوت می‌کند عصر امروز در ویژه برنامه «شناسنامه شهر» حضور پرشور داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات