برگزاری مراسم ورزشی، هنری و شکرگزاری سال ۱۳۹۷ درپردیسان قائم(عج)

برگزاری مراسم ورزشی، هنری و شکرگزاری سال ۱۳۹۷ درپردیسان قائم(عج)


به گزارش کرمان آنلاین ،شهردار منطقه چهار شهر کرمان،  از برگزاری مراسم ورزشی، هنری همراه با شکرگذاری اجرای برنامه‌ی یک ساله، در پردیسان قائم(عج) با حضور هنرمندان مطرح استان با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری خبر داد.
مهندس محمد حسین مومنی، پیشاپیش فرا رسیدن فصل بهار و عید نوروز را تبریک گفت و افزود: این منطقه علاوه بر اجرای اقدامات متعددعمرانی، از ابتدای سال جاری تا آخرین جمعه سال، هر صبح جمعه با حضور  هنرمندان مطرح در پردیسان قائم(عج) مراسم مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری برگزار نمود.
وی توسعه‌ی فضاهای فرهنگی، ورزشی و هنری و رسیدگی به امور اجتماعی شهروندان را از برنامه‌های مهم شهرداری دانست و افزود: هدف از اجرای این برنامه‌ها،ارتقاء و گسترش ورزش همگانی و افزایش شادی و نشاط در بین خانواده‌هاست.
مومنی در پایان از همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، هیات‌های ورزشی، هنرمندان استان، همچنین از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار و خانم موسوی مدیر اجرایی این برنامه ها تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد: در سال آینده نیز بتوانیم با اجرای برنامه های شاد و متنوع،  به شهروندان دیار کریمان خدمت رسانی کنیم.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۰۸۱۰.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات