رییس شورا: تعریف ارتباطی علمی تر با رسانه ها، تحقق ایده برگزاری جشنواره

رییس شورا: تعریف ارتباطی علمی تر با رسانه ها، تحقق ایده برگزاری جشنواره

در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره "رسانه و مدیریت شهری"
رییس شورا: تعریف ارتباطی علمی تر با رسانه ها، تحقق ایده برگزاری جشنواره
رییس شورا: تعریف ارتباطی علمی تر با رسانه ها، تحقق ایده برگزاری جشنواره
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت - ظهر امروز اختتامیه نخستین جشنواره "رسانه و مدیریت شهری" با حضور رییس و اعضای شورای شهر رشت، شهردار منتخب، مدیریت شهری و اصحاب رسانه به همت شورای اسلامی و شهرداری رشت و با مشارکت خانه مطبوعات و اداره فرهنگ و ارشاد استان گیلان در تالار گفتگوی شهرداری رشت برگزار گردید.
رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نقش پررنگ رسانه در گیلان اظهار داشت: همبستگی شورای شهر رشت و اصحاب رسانه در هم تنیده شده است و از نشانه های آن تعداد بالای رسانه های فعال در حوزه مدیریت شهری می باشد. جستجوی نام رشت در اینترنت نیز می تواند گواه این موضوع باشد که در حال حاضر رسانه ها نقشی پررنگ در انعکاس مطالب مرتبط با مدیریت شهری دارند.
سید امیر حسین علوی نزدیک بودن سال نو و تغییر سال را فرصتی برای نو شدن افکار انسان دانست و برای همگی آرزوی تحولی در جهت تعالی نمود.
وی با تشکر از ایده و مدل برگزاری، این جشنواره را اتفاقی مناسب و دوستانه در حوزه رسانه و مدیریت شهری بیان نمود.
رییس شورا با اشاره به وجود نگاه های متفاوت افراد به حوزه رسانه افزود: رسانه در برخی از دیدگاه های فکری به عنوان یک ابزار فرهنگی شناخته می شود و معتقدند، رسانه به عنوان منتقل کننده فرهنگ نقش پر رنگی را در معادلات جامعه به دوش می کشد.
علوی با اشاره به برخوردهای سلیقه ای با رسانه تصریح نمود: رسانه ها در شهر رشت ارتباط پر فراز و نشیبی را تجربه نموده اند و بر همین اساس این مدل جدید از سوی روابط عمومی شورا به جهت تعریف ارتباطی علمی تر با رسانه ها مطرح شد.
وی با اشاره به حجم بالای اطلاعات منتشر شده از سوی رسانه ها افزود: بمباران اطلاعاتی که از سوی رسانه ها به شکل تولید انبوهی از اطلاعات در جامعه در حال رخ دادن است، نباید موجب غفلت از موارد اساسی تر در جامعه شود.
رییس شورای شهر رشت از همه درخواست نمود، برای اعتلای نام رشت و فرهنگ اصیل رشتی و برای تسریع در پیشرفت شهرمان در کنار تمام تلاشهایی که میشود، جهت جبران قصورات گذشته اهتمام بورزیم.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات