منطقه یک  ساری، آماده استقبال از  نوروز

منطقه یک ساری، آماده استقبال از نوروز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، مصطفی احمدی فولادی شهردار منطقه یک  با اشاره به  در پیش بودن سال جدید و آمادگی همه‌جانبه نیروهای شهرداری این منطقه  اظهار داشت:  شهرداری منطقه یک علاوه بر اجرای  وظائف محوله و ارائه خدمات شبانه روزی به شهروندان ، اقداماتی را در جهت رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی برنامه ریزی کرده و در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در آستانه سال جدید افزود: شهرداری منطقه یک افتخار دارد مانند سال های گذشته میزبان مسافران نوروزی باشد و  هریک از دوایر شهرداری این منطقه نیز موظف به ارائه خدمات در چارچوب وظائف تعریف شده می باشند. بهسازی پیاده روها، لکه گیری آسفالت معابر شهری، زیباسازی و پاکسازی نمای شهری و طرح محله تکانی از فعالیت هایی است که در دستور کار قرار گرفته و در زمانبندی مشخص شده در حال اجراست.

احمدی فولادی با اشاره به اینکه منطقه یک در موقعیت استراتژیک قرار داشته و مسیر تردد مسافران نوروزی و زائران امام هشتم است ،  ادامه داد: بهسازی جداول خیابانها ، تعمیر و تکمیل مبلمان پارکها ، تمیزکردن و لایروبی جوی ها ، هرس درختان و گل کاری ، تامین روشنایی، تجهیز سرویس های بهداشتی ، کف پوش  وسایل بازی ، تجهیز نمازخانه ها و آبخوری ها ، همچنین پاکسازی ورودی های شهر، رنگ آمیزی و شست و شو و تعمیر تابلوهای ورودی شهر، تعریف مسیرهای گردشگری ، نورپردازی درختان و نصب المانهای نوروزی نیز از دیگر اقدامات شهرداری منطقه یک می باشد.

شهردار منطقه یک  با اشاره به اجرای پروژه تونل شهید علمدار در سال ۹۷ و در جهت روان سازی ترافیک ، تاکید کرد: با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و مهدی عبوری شهردار مرکز استان ، در سال ۹۸ نیز اجرای پروژه های عمرانی دیگری برای شهروندان فهیم ساروی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات