۲ روستای شهرستان خنداب به جمع روستاهای تحت پوشش شرکت آبفار اضافه شد

۲ روستای شهرستان خنداب به جمع روستاهای تحت پوشش شرکت آبفار اضافه شد

عزیزاله سلطانی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان خنداب اعلام کرد : در سال ۹۷ با تحت پوشش درآمدن دو روستای موک و قشلاق ، مجموعا از بین ۸۳ روستای شهرستان تعداد  ۶۴ روستا از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استفاده می کنند .

وی ادامه داد: با همکاری فرمانداری شهرستان جلسات مختلفی با شورا و دهیاری های روستاهای غیر تحت پوشش برگزار کردیم و تلاش داریم همه روستاهای شهرستان خنداب را تحت پوشش خدمات خود درآوریم

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان خنداب گفت : برخورداری از وضعیت مناسب کمی و کیفی آب در روستاهای شهرستان خنداب مستلزم تحت پوشش درآمدن روستا و استفاده از خدمات این شرکت می باشد.

سلطانی در خصوص اقدامات انجام شده برای روستای قشلاق گفت : ساخت یک مخزن ۵۰ متر مکعبی، اجرای ۶.۲ کیلومتر خط انتقال، اجرای  ۲ کیلومتر شبکه توزیع  و نصب ۴۳ فقره نصب انشعاب  از اقدامات انجام شده در این روستا می باشد.

وی همچنین گفت : برای انجام پروژه آبرسانی به روستای موک یک حلقه چاه حفر و تجهیز  گردید همچنین اجرای شبکه به طول ۱.۶ کیلومتر، اجرای خط انتقال به طول ۱.۱کیلومتر و اجرای  ۲۴ فقره  انجام شده است.

وی گفت : تلاش داریم تا روستای ۶۸۰ خانواری مهر سفلی را تحت پوشش خدمات خود درآوریم و برای این امر تا کنون ، یک مخزن ذخیره به حجم ۵۰۰ متر مکعبی ، حفر یک حلقه چاه ، ساخت ایستگاه پمپاژ و فنس کشی محوطه ، اجرای خط برق و شبکه توزیه آب  و نصب ۲۴۰ فقره انشعاب به انجام رسیده است.

سلطانی افزود: بخش عمده ای از شبکه خط انتقال روستاهای مهر علیا و آدشته به طول ۴۰۰۰ متر انجام شد و  دو حلقه چاه جدید در روستاهای خانقاه و مهر علیای این شهرستان حفر گردید.

وی گفت : جهت ارتقای سطح کیفی آب شرب روستای خانقاه ، نصب یک دستگاه آب شیرین کن در این روستا نصب شد و مخزن جدید روستای نوده به حجم ۱۰۰متر مکعب راه اندازی شد

مدیر امور آبفار شهرستان خنداب همچنین از اجرای خط انتقال روستای جوشیروان نیز به متراژ ۴۰۰ متر ، شستشوی ...مورد مخازن این شهرستان به متراژ ۶۱۵۰ متر مکعب طی دو بار در سال ، انجام ۲۰۲ مورد آزمایش شیمیایی و میکروبی ۱۸۱۲  خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات