خسارت ۱۰ میلیارد ریالی انفجار خط لوله گاز به برق منطقه ای خوزستان

خسارت ۱۰ میلیارد ریالی انفجار خط لوله گاز به برق منطقه ای خوزستان

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: بر اثر انفجار خط لوله گاز برومی اهواز حدود ۱۰ میلیارد ریال خسارت به خطوط برق این شرکت وارد شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ اظهار داشت: از طریق سیستم های حفاظتی متوجه شدیم که در خط عبوری ۱۳۲ و ۲۳۰ کیلو ولت حادثه ای پیش آمده و تیم های عملیاتی را به منطقه اعزام کردیم.
وی بیان کرد: بر اثر انفجار خط لوله گاز یک فاز از خط ۱۳۲ کیلو ولت تک مداره دچار فروپاشی شد و از خط ۲۳۰ کیلو ولت که به شبکه سراسری متصل است نیز یک فاز به طور کامل ذوب و یک فاز دیگر دچار سیم لاشگی و ذوب بخش آلومینیوم خط شده که باید ترمیم و بازسازی شوند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان ادامه داد: در لحظه حادثه بر روی شبکه ۱۳۲ کیلو ولت ۱۱ مگا ولت خاموشی در شبکه اتفاق افتاد که در کمتر از ۲۰ دقیقه انتقال بار صورت گرفت و خاموشی برطرف شد.
دشت بزرگ تصریح کرد: در شبکه سراسری برق کشور نیز به واسطه پایداری شبکه برق این شرکت هیچ گونه خاموشی صورت نگرفت.
وی با بیان اینکه در حال حاضر گروه های تعمیراتی و عملیاتی در حال برطرف شدن آسیب های ایجاد شده می باشند، تاکید کرد: بعد از وقوع حادثه تمامی گروه های عملیاتی با ماشین آلات کامل در منطقه مستقر شدند و در حال تعویض سیم های حادثه دیده هستند.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات