شهرداری منطقه ۴ شهر ارومیه آماده میزبانی از مسافرین نوروزی

شهرداری منطقه ۴ شهر ارومیه آماده میزبانی از مسافرین نوروزی

شهردار منطقه ۴ شهر ارومیه گفت: منطقه ۴ شهری با تلاش شبانه روزی این منطقه را جهت استقبال از مسافران نوروزی و بهار ۹۸ آماده می کند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، فرخ عبدی با بیان اینکه اولویت برنامه‌ ها حذف نازیبایی‌ ها و آلودگی های بصری است، بیان کرد: رفع موانع فیزیکی و عملیات مرمت پیاده روها، مرمت جداول و لایه روبی جوب ها جهت پاکسازی، حذف تابلوها، امحای آگهی‌ها، تعویض پرچم ها از اقدامات کلی منطقه ۴ در آستانه سال جدید ‌است.

وی عنوان کرد: لایروبی و پاکسازی جوی‌ های منطقه در میادین و معابر اصلی به پایان رسیده و هم‌ اکنون عملیات پاکسازی و تنظیف در سطح محلات در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۴ شهر ارومیه خاطر نشان کرد: انسجام اقدامات اجرایی و عمرانی شهرداری منطقه همسو با طرح استقبال از بهار در عملکرد شهرداری منطقه ۴ شهری مشهود است.

وی بیان کرد: نصب المان های نوروزی، کاشت گل و گیاه در شریان های اصلی، پارک ها و میادین از اقدامات دیگر اقداماتی است که در این منطقه در حال انجام است.

شهردار منطقه ۴ شهر ارومیه با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی سطح منطقه برای آماده سازی هرچه بهتر برای ایام نوروز، گفت: امید است  پاکسازی و تنظیف سطح منطقه و ساماندهی ورودی های شهر فضای شهری دلپذیری را برای شهروندان و به ویژه میهمانان نوروزی رقم زد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات