مقابل عظمت، ایثار و از خود گذشتگی معتمدین سر تعظیم فرود می‌آورم

مقابل عظمت، ایثار و از خود گذشتگی معتمدین سر تعظیم فرود می‌آورم

سعید ابریشمی راد در آیین تقدیر از معتمدین محله و سرمایه های اجتماعی کاشان اظهار کرد: ما با نیت خالص و اعتقاد قلبی طرح معتمدین و سرمایه‌های اجتماعی را آغاز کردیم  و امروز شاهد نتایج خوب این طرح هستیم.

وی افزود: از وقتی این طرح آغاز شد فکر نمی کردیم اینقدر مورد توجه قرار بگیرد و وفاداری و پذیرش این طرح توسط شما معتمدین بسیار قابل احترام است.

شهردار کاشان خطاب به معتمدین محله بیان کرد:  شما از وقت و  سرمایه خود گذشته و آبرو گذاشتید تا به خود و شهر کمک کنید و من امشب در مقابل عظمت و ایثار شما سر تعظیم فرود می‌آورم.

ابریشمی راد با بیان اینکه  در قالب این طرح اتفاقات خوبی شکل گرفت که می‌توان در این زمینه از توافقات آزاد سازی نام برد، عنوان کرد: در سال ۹۷ نزدیک به ۳۵ میلیارد آزاد سازی صورت گرفت که اغلب آن  گره‌هایی چند ساله داشت و  این توافقات اکثرا به پیشنهاد معتمدین محله‌ها بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اتفاقات خجسته‌ای که در این مدت شکل گرفت افق های روشنی در انتظار شهرداری است.

سکاندار مدیریت شهری در بخش دیگری از سخنانش به طرح پویش مردمی پرداخت عوارض اشاره کرد و گفت: ارتقای حس مسئولیت در مردم مهم‌ترین هدف اجرای این طرح بود.

وی بیان کرد: از لحاظ کمی و کیفی سالی پرکار در شهرداری رقم خورد و امیدوارم در سال آینده با حمایت شما از تمامی ظرفیت های شهر کاشان استفاده کنیم.

شهردار کاشان همچنین ضمن تبریک ایام خجسته ولادت امام جواد (ع) و نیز ولادت حضرت علی علیه السلام، ۲۵اسفند سالروز پرواز آسمانی شهید مهدی باکری را یادآورشد و ایثار و از خود گذشتگی را موجب جاودانه شدن شهدا و فرهنگ شهادت دانست.

وی متذکر شد : شهدا گرانبهاترین سرمایه خود که جانشان بود را فدا کردند تا مردم در امنیت و آرامش زندگی کنند و این نهایت ایثار و از خود گذشتگی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات