اقدامات شهرداری منطقه هفت اهواز در طرح استقبال از بهار

اقدامات شهرداری منطقه هفت اهواز در طرح استقبال از بهار

مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز از اقدامات انجام شده در این منطقه جهت استقبال از بهار و میهمانان نوروزی خبر داد .
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه هفت اهواز ، رضا ارشادی از آغاز چندین عملیات در آستانه فرارسیدن فصل بهار و همچنین استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد.
وی افزود: همزمان با نزدیک شدن به ایام نوروز طرح استقبال از بهار در سطح منطقه در حال اجراست تا محیط شهری برای استقبال از بهار و میهمانان نوروزی آماده شود .
ارشادی در ادامه در خصوص برنامه های در حال اجرا چنین عنوان کرد: این طرح به منظور توسعه و ارتقاء خدمات بهینه به شهروندان و پاسخگویی به نیازهای آنان در ایام نوروز در قالب فعالیت های فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی در مرحله اجرا می باشد .
از جمله برنامه های اجرا شده در این طرح می توان به کاشت گلهای فصلی، رنگ آمیزی دیوارها، رنگ‌آمیزی المانها و مبلمان شهری و پارکی، نصب نیمکت در پارکها، شستشو و تعمیر آبنماها و همچنین تعمیر و بازسازی وسایل بازی پارکها ، رنگ آمیزی جداول،نصب پایه چراغ های روشنایی، برپایی سفره هفت سین ، بازسازی حمام ها و سرویس های بهداشتی پارک لاله، ترمیم و روکش آسفالت معابر سطح منطقه، ترمیم نوار حفاری های سطح منطقه، ترمیم پیاده روها و جداول، آماده سازی کیوسک از من بپرس جهت نصب در میدان نخل ، توزیع کیسه زباله مخصوص اتومبیل در کیوسک از من بپرس ، رسیدگی به وضعیت تابلوهای راهنمای مسیر و خیابان‌ها، تعویض و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی ترافیکی معابر و نصب تابلوهای راهنمای مسیر در راستای ایجاد چهره ای مطلوب و فضایی شاد از سیمای شهر در سطح منطقه اشاره کرد.
گفتنی است ارشادی در این ایام در جهت اجرای مطلوب تر کار و پیشبرد سریع تر روند پروژه ها و خدمات رسانی بیشتر به شهروندان، به طور مستمر بر عملیات در حال اجرا در طرح استقبال از بهار نظارت داشته است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات