کارت پارک در ایام نوروز تعطیل است

کارت پارک در ایام نوروز تعطیل است

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: طرح کارت پارک به منظور تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه ای وکاهش بار ترافیکی معابر طراحی و اجرا شده است.

وی عنوان کرد: در این طرح شهروندان با استفاده از خدمات پارکینگ های حاشیه ای می توانند در شرایطی که زمان توقف خودرو آن ها در حاشیه معبر محدود است، از ایجاد گره های ترافیکی در سطح شهر جلوگیری کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری با اشاره به تعطیلی طرح کارت پارک در ایام نوروز تصریح کرد: با توجه به اینکه دریافت خدمات پارکینگ های حاشیه ای شهر در قالب طرح کارت پارک نیازمند صرف هزینه است، به منظور کاهش هزینه های مسافران نوروزی و رفاه حال آنان این طرح در ایام نوروز تعطیل است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: بر این اساس مسافران نوروزی که در ایام تعطیلات وارد شهر قزوین می شوند و شهروندان عزیز قزوینی در این مدت می توانند بدون پرداخت هزینه از خدمات پارکینگ های حاشیه ای معابر بهره مند شوند.

وی یادآور شد: امیدواریم مسافران و شهروندان عزیز با در نظر گرفتن مدت زمان پارک خودرو در پارکینگ های حاشیه ای شهر امکان استفاده از این ظرفیت برای یکدیگر بهتر فراهم کنند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات