اجرای طرح رنگین کمان گل در سطح منطقه چهار

اجرای طرح رنگین کمان گل در سطح منطقه چهار

شهردار منطقه چهار کرمان از اجرای طرح رنگین کمان گل در سطح این منطقه به مناسبت عید نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین،محمدحسین مومنی با اشاره به اینکه طرح های استقبال از عید نوروز با هدف آماده سازی سطح منطقه جهت استقبال از میهمانان و گردشگران از اسفندماه سالجاری آغاز شده است،گفت:با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز، اجرای طرح رنگین کمان گل جهت زیباسازی چهره شهر و جان بخشیدن به معابر و میادین آغاز شده است.

وی ادامه داد:در این راستا عملیات گلکاری در بزرگراه امام از پل پژوهش تا ورودی شهرک جماران،چهارراه نیمه شعبان و ورودی خیابان شهیدان اعتباری انجام شده است.

مومنی افزود: عملیات گلکاری در محدوده جنب سفره های هفت سین در چهار نقطه از جمله در میدان خواجوی کرمانی،پارک پدر،ابتدای هفت باغ و محدوده دریاچه جنگل قائم،پارک واقع در بولوار پیروزی،پارک خیابان شهید اخلاقی، میدان علی ابن ابیطالب(ع) ، تقاطع شهید جمشیدی،ورودی خیابان کودکان،ورودی بولوار امام صادق(ع)،ورودی سرآسیاب و ورودی بزرگراه شرقی تا قبل از عید نوروز انجام می شود. نیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد:همچنین پیام های تبریک به مناسبت سال جدید با کاشت گل در زیرگذر میدان پژوهش و گلکاری برگرفته از طرح قالی نیز در این محدوده در حال انجام است.

مومنی هدف از این طرح را زیباسازی منظر و چشم انداز شهری و ایجاد روحیه نشاط و شادابی و سرزندگی در شهروندان عنوان کرد.

مریم ایرانمنش

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۵۲۲۰۱.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات