اطلاعیه دبیرخانه جشنواره رسانه و مدیریت شهری

اطلاعیه دبیرخانه جشنواره رسانه و مدیریت شهری

اطلاعیه دبیرخانه جشنواره رسانه و مدیریت شهری
اطلاعیه دبیرخانه جشنواره رسانه و مدیریت شهری
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت - دبیر اجرایی جشنواره رسانه و مدیریت شهری در پاسخ به حواشی مطرح شده در بعضی رسانه ها نسبت به یکی از آثار ارسالی، بیان داشت: همه آثار جمع آوری شده، بدون اسم نویسنده و نام رسانه در اختیار داوران قرار داده شد.

سروش علیزاده در مورد مباحث مقالات مربوط به مدیریت شهری با اشاره به  کتاب معروف مسخ اثر فرانتس کافکا اذعان داشت: در زمان آن نویسنده بزرگ عده ای به سراغش رفتند و گفتند نویسنده دیگری هم مانند شما که درباره تبدیل انسان به سوسک نوشته اید، داستانی درباره تبدیل انسان به پروانه نوشته است و از شما تقلید نموده است و ... کافکا پاسخ داد: خیر او هم داستان زمانه خودش را که با من مشترک است نوشته است.

وی با اشاره به اینکه همه مقالات و کتاب های رفرنس دار می توانند مباحث مشترکی داشته باشند که با بهره گیری از آن ها نوشته شوند در مورد مقاله دکتر حسین متقی طلب به این نکته اشاره نمود که این مقاله بخشی از کتاب ایشان است که قبلا هم در دوره چهارم شورای اسلامی شهر رشت رونمایی شده و سایت های مختلفی نیز بخش هایی از این کتاب را منتشر نموده اند و وجود بخش های مشترک با مقالات دیگر که رفرنس هایی مشترک با کتاب نویسنده خارجی فرانسیس تیبالدز داشته اتفاق عجیبی نیست و حتی بخش هایی از قانون اساسی کشور ها هم برگرفته از قوانین کشورهای دیگر می باشد.

دبیرخانه جشنواره پس از بررسی مجدد و تطبیق موارد یاد شده و با اشاره به کتاب چاپ شده از دکتر حسین متقی طلب با مجوز وزارت ارشاد اسلامی با نام مدیریت شهری حقوق شهروندی یادداشت ایشان را بدون مشکل دانسته و از ایشان بابت شرکت در جشنواره رسانه و مدیریت شهری نهایت تشکر را دارد.

وی همچنین حساس بودن بعضی رسانه ها را نشان از توجه و موفق بودن این جشنواره دانست.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات