جلسه ساماندهی وضعیت رودخانه ها و انهار شهرستان رودسر برگزار شد

جلسه ساماندهی وضعیت رودخانه ها و انهار شهرستان رودسر با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در محل فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در این جلسه اسمعیل پور، فرماندار  شهرستان رودسر با بیان اینکه بازسازی و احیای سردهنه های خاکی سطح شهرستان به تعداد ۲۵ سردهنه با استفاده از ماشین آلات سنگین در حال انجام است ، گفت : مابقی نقاط مخاطره آمیز نیز با برنامه ریزی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در حال انجام مراحل قانونی مربوطه به منظور بازسازی، تکمیل و آبگذاری می باشند.

اسماعیل پور افزود ؛ حدود یک­ سوم از کل رودخانه­ های استان در منطقه عملکرد امور منابع آب رودسر و املش واقع گردیده است که خود نشاندهنده ضرورت ساماندهی وضعیت رودخانه ­های این مناطق گیلان بر اساس شیوه ­نامه ابلاغی استاندار است.

مهندس وحید خرمی، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی گیلان نیز با تاکید بر ضرورت بکارگیری درست و صحیح مفاد شیوه ­نامه ابلاغی به منظور تسریع و پیشبرد ساماندهی رودخانه­ های شهرستان و برداشت فنی و اصولی مصالح رودخانه ­ای تاکید کرد ؛ با استفاده از ظرفیت­ های شرکت آب منطقه ­ای گیلان و سایر سازمان­ها و ادارات ذیربط، طرح­ های ساماندهی ارائه شده از طرف سازمان­ های ذیربط و همچنین اشخاص حقوقی معین شده در قانون، با رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوطه، قابلیت بررسی و اجرا خواهند داشت.

گفتنی است ؛ در این جلسه ، وضعیت طرح تصفیه­ خانه طول­ لات و مخرن تامین آب رحیم آباد و کلاچای همچنین وضعیت بازسازی انهار نوده و بی­بالان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در خصوص آنها توسط مدیرعامل شرکت صادر گردید.

همچنین پس از برگزاری جلسه ، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان از وضعیت ساماندهی رودخانه ها و انهار شهرستان رودسر بازدید نمود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گیلان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گیلان

    شركت آب منطقه‌ای گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات