اجرای شبکه توزیع  روستای شیخ تپه شهرستان آق قلا

اجرای شبکه توزیع روستای شیخ تپه شهرستان آق قلا

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیر امور آب و فاضلاب روستایی آق قلا از اجرای شبکه توزیع و نصب انشعابات روستای شیخ تپه خبر داد و گفت: این پروژه ۲۵۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بهزاد صادقی با اعلام خبر فوق، افزود: با اجرای این طرح ۱۲۸ خانوار و ۴۶۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۶۰ درصد اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود طرح آبرسانی روستای شیخ تپه تا پایان فروردین ۹۸ به بهره برداری برسد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی آق قلا درادامه به ایمن سازی و جایگزینی تجهیزات الکتریکی (پست هوایی برق و کابل کشی) مجتمع آبرسانی پیرواش و الغدیر اشاره کرد و گفت: این ایمن سازی در راستای افزایش ایمنی و حفاظت فیزیکی تاسیسات آبرسانی و تجهیزات الکتریکی سایت آبرسانی چاه شماره ۲ مجتمع الغدیرمحدوده روستای بهلکه شیخ موسی وچاه آب شرب روستای کرد مجتمع آبرسانی پیرواش شهرستان آق قلا انجام شد.

وی در خاتمه تعداد روستاهای این شهرستان را ۸۵ روستا اعلام کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی آق قلا ۲۴هزار و ۵۳۱خانوار با ۹۰هزار و ۶۱۴ نفر را تحت پوشش دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات