پیام مدیرعامل به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

پیام مدیرعامل به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز


"یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال"

بر آمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال
همایون بادت و این روز و همه روز

بهار از راه رسید تا سر آغازی باشد برای هم گرایی، گره گشایی و مهرورزی؛ در حقیقت عید نوروز نمادی است از شادابی، شکوفایی و نواندیشی. نوروز در کشور ما همواره با درون مایه های اسلامی همراه بوده است، این عید با فرهنگ توحیدی ایرانی شکل گرفته است و به عنوان دستاورد انسان های خداجو و حقیقت طلب که با حرکت خدایی و الهی انسان تطابق دارد پذیرفته شده است، نوروز باستانی فرصتی دوباره برای مشاهده ی قدرت الهی در زنده کردن طبیعت و نو شدن زندگی و زمانی مناسب برای بازاندیشی و دوراندیشی در عالم خلقت و تامل در باب آینده و هدف خلقت انسان است.
برای اینجانب نهایت مسرت است که درپیشگاه خداوند متعال و در قدوم بهار و سال نو، صمیمانه ترین تبریکات خود را به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸ خدمت کارکنان و خانواده محترم آنان در شرکت برق منطقه ای خوزستان ابراز نمایم، بدون شک همه موفقیت ها و پیشرفت های صنعت برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد در سالیان گذشته مرهون سعی و تلاش جمعی شما همکاران ساعی و تلاشگر بوده است.
از حق تعالی می خواهیم تا قلب های همه ما را با نور خود منور، وجود نازنین تان سلامت و سرشار از عزت، روزهای پیش رویتان خرم، حال و احوالتان نیکو و نوروزتان خجسته و پاینده باد.


محمود دشت بزرگ
رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان

تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات