استقبال سازمان تاکسیرانی تبریز از مسافران با طرح "از من بپرس"

استقبال سازمان تاکسیرانی تبریز از مسافران با طرح "از من بپرس"

به گزارش شهریار ، محمدحسین اکبرنژاد مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز با اعلام خبر فوق گفت: با فرا رسیدن ایام نوروز سازمان تاکسیرانی تبریز با همکاری سازمان توسعه گردشگری شهرداری فعالیت طرح "از من بپرس" را از از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۵ فروردین ۹۸ اجرا می کند.

وی افزود: این طرح توسط ۱۵ دستگاه تاکسی اجرا می شود که رانندگان آن، دوره های آموزشی در حوزه گردشگری را سپری کرده اند.

اکبرنژاد عنوان کرد: این تاکسی ها جهت راهنمایی و معرفی اماکن تاریخی و گردشگری در نقاط مختلف شهر و در دو نوبت کاری آماده ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران محترم هستند .

وی با اشاره به محل های استقرار تاکسی های طرح از من بپرس، گفت : چهارراه شهید بهشتی، میدان ساعت، ورودی شهر از سمت شهرداری منطقه ۶، موزه قاجار، پارک مسافر، موزه مشروطه، پارک کریمی مراغه ای، پل کابلی، ورودی ائل گلی، مقصودیه، پارکینگ ائل گلی و ورودی شهر از سمت شهرداری منطقه ۹ محل استقرار این تاکسی ها تعیین شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز در ادامه با اشاره به رایگان شدن معاینه فنی تاکسی ها در سال ۹۸، اظهار داشت: در ادامه طرح های حمایتی سازمان تاکسیرانی تبریز از تاکسیرانان این شهر،  بعد از ارائه کارت های کارواش رایگان در سالجاری، با پیگیری های این سازمان و با مساعدت و حمایت های شهردار محترم، معاینه فنی تاکسی ها در سال ۹۸ به صورت رایگان انجام می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات