فراخوان مسابقه زیباترین سفره هفت سین در نوروز ۹۸

فراخوان مسابقه زیباترین سفره هفت سین در نوروز ۹۸


به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، دکتر ابوالقاسم دشتی گفت: مجموعه مدیریت شهری در نظر دارد به منظور پاسداشت نوروز باستانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی با فرا رسیدن سال جدید و بهار، مسابقه زیباترین سفره هفت سین را در بین خانواده ها برگزار نماید.

وی با اشاره به شناسایی افراد خوش ذوق و با سلیقه در این مسابقه، افزود: هدف از برگزاری این مسابقه علاوه بر ترویج روحیه نشاط در بین خانواده ها تبیین این نکته مهم است که در خصوص موضوع مسابقه میتوان به دور از تشریفات و هرگونه تجمل با داشتن روحیه خلاق و برخورداری از حسن سلیقه، خالق سفره هایی زیبا و خاطره انگیز بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا تصریح کرد: شرکت عموم شهروندان در این مسابقه آزاد است و همشهریان عزیز ما در انتخاب اندازه سفره نیز کاملا مختار هستند، اما نکته مهم استفاده از مفاهیم سنتی و اصیل ایرانی در سفره های هفت سین است که می بایست مورد توجه شرکت کنندگان قرار گیرد.

دکتر دشتی خاطر نشان ساخت: جزییات بیشتر این مسابقه طبق فراخوانی که منتشر خواهد شد به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

عضو شورای شهر چناران اظهار داشت؛ علاقه مندان می‌توانند با تهیه عکس و فیلم از سفره های هفت سین نوروزی و ارسال آن به آدرسی که اعلام میگردد از ابتدای فروردین ماه ۹۸ تا پایان تعطیلات نوروزی در این فراخوان شرکت کنند و انشالله بعد از انتخاب بهترین سفره ها به سه نفر از شرکت کنندگان جوایز ارزنده ایی اهدا میشود.

وی افزود: علاوه بر تقدیر از نفرات برتر، بقیه سفره های هفت سینی که از استانداردهای لازم برخوردار باشد بعنوان نمونه در محل نگارخانه ماهور شهرداری به بازدید عموم گذاشته خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات