آذین بندی منطقه دو اهواز به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت امام علی (ع) و عید نوروز

آذین بندی منطقه دو اهواز به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت امام علی (ع) و عید نوروز

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو اهواز، دغاغله با اشاره به آذین بندی و نصب المان های تبریک سال نو همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام علی(ع) در منطقه دو تصریح کرد: این برنامه ها با هدف پاسداشت آئین ها و سنت های پسندیده فرهنگی و دینی، ایجاد شور، نشاط و شعف در شهر و بین مردم تدوین و اجرا شده است.

وی افزود: به این مناسبت آذین بندی همراه با نصب بنر، ریسه رنگی، ریسه لامپی و پرچمهای رنگی و جمهوری توسط اداره ارتباطات منطقه دو بصورت مطلوبی صورت گرفت.

وی بیان داشت: عید نوروز ریشه در فرهنگ ایرانیان دارد؛ فرهنگی که از گذشتگان به ما به ارث رسیده و مردم ایران همه ساله با برگزاری آیین ها و مراسمی، این ایام را جشن می گیرند.

مدیر منطقه دو اظهار کرد: تکنولوژی و روزمرگی دلیل افزایش فاصله بین افراد دانست و افزود: برپایی جشن ها و آیین های سنتی نظیر عید نوروز می تواند پیوندهای عاطفی را تقویت کرده و مردم به بهانه جمع شدن دور هم لحظاتی را به دور از تنش و استرس های موجود زندگی سپری خواهند کرد.

دغاغله با اشاره به برخی رسوم پیشینیان در این ایام، اضافه کرد: تشریفات در عید نوروز هر چند ممکن است امروز کمرنگ تر بدان پرداخته شود اما آنچه اهمیت دارد، توجه به صله رحم و دید و بازدید، تقویت روابط و ایجاد شور و شعف در این ایام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات