برگزاری جشن ولادت با سعادت امیرالمومنین  (ع) و روز پدر و همچنین مراسم پایان سال در سازمان فاوا شهرداری اهواز

برگزاری جشن ولادت با سعادت امیرالمومنین (ع) و روز پدر و همچنین مراسم پایان سال در سازمان فاوا شهرداری اهواز

به گزارش اداره ارتباطات سازمان فاوا شهرداری اهواز جشنی با حضور مدیر عامل و معاونین و پرسنل سازمان فاوا شهرداری اهواز بمناسبت ولادت با سعادت امیرالمومنین  (ع) و روز پدر و همچنین مراسم پایان سال برگزار شد.

در این جلسه مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری اهواز ضمن تبریک میلاد با سعادت امام علی  ( ع ) و فرا رسیدن ایام نوروز باستانی گفت: این سازمان با حداقل امکانات مالی و بهره مندی از نیروی انسانی متخصص سازمانی همواره سعی در خدمت رسانی در حوزه فن آوری داشته است.

سید مصطفی علوی فاضل در ادامه افزود: مردانگی فارغ از جنسیت در کردار آدمی مشهود است  که همان شهیدان بزرگترین خالص ترین مردان بوده اند و با سرلوحه قراردادن آنان می بایست مردانه و با شجاعت و رعایت ادب و احترام علیرغم ناملایمات همچنان در خدمت رسانی وانجام وظایف کوشا باشیم.

مدیر عامل سازمان فاوا در پایان گفت: اینجانب به نوبه خود از  کلیه پرسنل زحمتکش و دلسوز سازمان فاوا که با وجود ناملایمتی ها و مشکلات مالی همچنان در انجام وظایف خود کوشا می باشند کمال تشکر و قدردانی را دارم و امید است سال آینده بتوانیم خدمات بیشتر و مناسبت تری را به مردم عزیز اهواز ارائه نماییم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات