در سه ماهه پایانی سال ۲۸۰ شیء جا مانده در تاکسی ها به سازمان تاکسیرانی تحویل داده شد

در سه ماهه پایانی سال ۲۸۰ شیء جا مانده در تاکسی ها به سازمان تاکسیرانی تحویل داده شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: سازمان تاکسیرانی دارای واحدی به نام اشیاء گمشده است که تاکسیرانان، در سه ماهه پایانی سال ۹۷، تعداد ۲۸۰ مورد اشیاء جا مانده در تاکسی ها را به این واحد تحویل داده اند.

وی تصریح کرد: از میان این اقلام، تعداد ۱۹۵ مورد به صاحبان آن ها تحویل شده و ۸۵  مورد نیز صاحبان آن ها برای تحویل گرفتن این اشیاء به سازمان تاکسیرانی مراجعه نکرده اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: علاوه بر این، ۳۷ فقره کارت شناسایی شامل: کارت ملی، گواهی نامه، شناسنامه و انواع عابر بانک متعلق به شهروندان که در تاکسی ها جا مانده و تاکسیرانان آن ها را تحویل سازمان داده بودند به اداره پست تحویل شد تا برای صاحبان آن ارسال شود.

عرشیان ادامه داد: چنانچه صاحبان اشیاء گمشده در تاکسی ها پس از گذشت یک سال شرعی به سازمان تاکسیرانی مراجعه نکنند و نشانه ای هم در اشیاء موجود نباشد تا از طریق آن به صاحبش دسترسی پیدا شود، طبق فتوای مراجع عظام، اقلام موجود پس از تنظیم صورت جلسه به کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل می شود تا مطابق صلاحدید این نهاد که تحت نظر ولی فقیه فعالیت می کند، در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: شهروندانی که اشیاء خود را داخل تاکسی ها جا می گذارند، می توانند در ساعت اداری با واحد اشیاء گمشده سازمان تاکسیرانی به شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱ یا شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۲۵ تماس حاصل نمایند و مشخصات وسایل جا مانده را با شماره تماس خود به مسئول واحد اشیاء گمشده اعلام نمایند تا در صورت پیدا شدن اشیاء توسط تاکسیرانان، در سریع ترین زمان ممکن اشیاء به آنان بازگردانده شود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: به همشهریان عزیز توصیه می شود که در ترددهای درون شهری خود همواره از تاکسی استفاده کنند، زیرا تاکسی امن ترین وسیله سفر و تاکسیران همچنان امین شهروندان گرامی است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات