روابط عمومی شهرداری رامسر/پیام نوروزی مهندس کحالی شهردار رامسر بمناسبت سال نو

روابط عمومی شهرداری رامسر/پیام نوروزی مهندس کحالی شهردار رامسر بمناسبت سال نو


یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال


خدای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد. نوروز ، یادگار ماندگار یاران دیروز این دیار و پاسداشت پاکی ها ، نیکی ها و پهلوانی ها ست. بهار پیام‌آور دوستی، عشق و محبت، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت، و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است .

سالی که گذشت سختی و مشکلات کم نداشت اما آنچه مشکلات را برایمان شیرین ساخت حاصل همت والای مردان و زنان پر تلاشی بود که دست در دست هم در راستای اهداف مجموعه مدیریت شهری برای خدمت رسانی به مردم شریف رامسر گام برداشتند .

اینجانب همراه با مجموعه شهرداری. حلول سال ۱۳۹۸ و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می‌باشد را به تمامی مردم شریف و نج یب شهر  رامسر که همواره حامی و پشتیبان این نهاد مردمی و خدمتگزار که با استعانت به پرودگار ،تلاش و همت خود را برای آبادانی هرچه بیشتر شهر گذاشته اند، تبریک و تهنیت گفته و آرزوی سالی سرشار از سلامتی و شادکامی برای همشهریان عزیز و موفقیت را برای همه خواستارم و از خداوند منان در سال نو خواستار وحدت و همدلی همه مردم و مسئولین برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک می شوم و نوروز را که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی می دانم تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم تا رسیدن به شهری آباد و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توام با معنویت، آرامش و امید لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم .





لینک اصل خبر در سایت شهرداری رامسر

    منبع خبر

    شهرداری رامسر

    شهرداری رامسر

    شهرداری رامسر یک شهرداری در شهر رامسر می باشد

      نظرات