۷ روستای شهرستان شازند به جمع روستاهای تحت پوشش خدمات شرکت آبفار اضافه شد.

۷ روستای شهرستان شازند به جمع روستاهای تحت پوشش خدمات شرکت آبفار اضافه شد.

طاهری مدیر امور آبفار شهرستان شازند با اعلام این خبر گفت: در سال ۹۷ با تحت پوشش درآمدن ۷ روستای روشت، مروار، گچلو، اسکندرلو، ده سلمان، خرابه کند و ده اصغر تعداد روستاهای تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی در شهرستان شازند به ۱۷۲ روستا رسید.

به گزارش شرکت آبفار مرکزی حمید طاهری گفت: در سال ۹۷ مجموعاً ۳۱ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب جدید در روستاهای شهرستان شازند اجرا شده است. همچنین یک حلقه چاه حفر و مکان یابی برای حفر ۱۰ حلقه چاه دیگر انجام شده است که انشا الله در سال ۹۸ اقدامات لازم برای حفر چاه های مذکور انجام می گردد.

وی گفت: نصب ۳ مخزن پیش ساخته فلزی به همراه فنس پیرامون ،  نصب یک باب ایستگاه پمپاژ و نصب ۸۳۹ انشعاب خانگی جدید از دیگر اقدامات مهم در سال ۹۷ بوده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شازند گفت: در سال ۹۷ تعداد ۲۴۲۷ مورد شکستگی خطوط انتقال، شبکه توزیع و انشعاب ایجاد شده است که در اسرع وقت ترمیم شده است. همچنین ۱۳۷۳۰ متر لوله فرسوده در روستاهای شهرستان شازند تعویض شده است.

حمید طاهری با اعلام اینکه کیفیت آب تحویلی به مردم روستاها در وضعیت مطلوبی است گفت: در سال ۹۷ بیش از ۶۰ هزار مورد کلرسنجی وتعداد ۱۹۸۵ مورد  آزمایش میکروبی و همچنین ۳۲۴ مورد آزمایش شیمیایی صورت گرفته که این نشان دهنده اشراف کامل شرکت آب و فاضلاب روستایی نسبت به رصد کیفیت آب می باشد.

حمید طاهری از شستشوی ۹۱ مورد مخزن ذخیره آب و۳۲ مورد شبکه توزیع آب در سال ۹۷ خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات