پیام نوروزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز را به همکاران و خانواده شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان و مشترکین، پیمانکاران و مشاوران استان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

حمد و سپاس پروردگارمنان را که در سایه الطاف بیکرانش، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در سال جاری جشن گرفتیم و شاهد تحقق وعده الهی بنیان‌گذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر مستبدان و مرتجعان عالم ‌بودیم.

در این راستا خانواده بزرگ صنعت آب توانست در سالی که گذشت با سعی و تلاش بی‌وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود گام بردارد. همچنان که شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان نیز تمام تلاش خود را در جهت گسترش خدمات آبرسانی به روستاهای استان گلستان به کار بست تا دستاورد آن کسب موفقیت های چشمگیر در حوزه آبرسانی به روستاهای استان باشد.

امید است در سال جدید نیز با تلاش‌ در راستای دستیابی به اهداف عالیه صنعت آب بتوانیم با نگاه افزایش تاب آوری تاسیسات آبرسانی، با توجه به سیاست مقام عالی وزارت مبنی بر سازگاری با کم آبی، گام برداریم.

یقینا با همراهی و تلاش شما همکاران صمیمی و دلسوز، برای سال جدید نیز طرحی نو درانداخته و با امید، همدلی، همسویی ، پشتکار و احساس مسئولیت، با هدف افزایش درصد برخورداری و تامین آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی که زیربنای توسعه می باشد برگ زرین دیگری در کارنامه‌ خود به ثبت خواهیم رساند.

از این رو اینجانب ضمن تبریک سال جدیدی که فصل بهار آن در آئینی به وسعت نوروز آغاز می شود و با ایام خوش ماه رجب و میلاد سراسر نور مولی الموحدین، امام العارفین، امیرالمومنین حضرت علی(ع) هم قرین شده، در سایه توجهات خاص امام عصر (عج)، شادی، سلامتی، کامیابی، و بهروزی را برایتان آرزومندم.

بهزاد هرمزی

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات