افتتاح دو پارک/ بهره برداری از اصلاح هندسی/رونمایی از المان رویای باغ طهماسب آباد


با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و شهردار کرمان انجام شد:

افتتاح دو پارک/ بهره برداری از اصلاح هندسی/رونمایی از المان رویای باغ طهماسب آباد

در شب سال جدید با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، شهردار کرمان و جمعی از مدیران شهری و شهروندان دو بوستان ریحان و عماد کرمانی افتتاح شدند.

به گزارش کرمان آنلاین، همچنین طی مراسمی اصلاح هندسی چهار راه طهماسب آباد به بهره برداری رسید و از المان رویای باغ طهماسب آباد رونمایی شد.
بر اساس این گزارش، شهردار منطقه یک در حاشیه‌ی افتتاح بوستان ریحان در چهارراه فیروزآباد، مساحت این بوستان را ۱۱۰۰متر مربع اعلام کرد و افزود:
عملیات اجرای این بوستان از اول بهمن ۹۷ آغاز شده است و امروز شهروندان شاهد بهره‌برداری از آن هستند.
رضا خیاط‌زاده گفت: این مراسم با برنامه های شاد فرهنگی از جمله اجرای موسیقی زنده‌ی سنتی همراه بود که شاهد حضور خوب اهالی این منطقه از لحظات اول افتتاح این بوستان بودیم.
وی اجرای سفره‌ی هفت‌سین و اجرای فضای سبز برگرفته از طرح پته و قالی در میدان گنجعلی‌خان را از دیگر اقدامات این منطقه برای سال جدید برشمرد.

در ادامه با افتتاح بوستان عماد کرمانی در شهرک خواجو واقع در منطقه‌ی سه شهری، شهردار این منطقه در حاشیه‌ی این مراسم با بیان اینکه تاکنون پارکی در این شهرک احداث نشده بود، افزود: با توجه به درخواست شهروندان عملیات احداث این پارک از چند ماه گذشته آغاز شد.
رامین امیر مداح مساحت این پارک را ۱۰۰۰متر مربع اعلام کرد و گفت: این پارک به وسایل بازی، آلاچیق، فضای سبز و مسیر پیاده‌روی مجهز شده است.
وی افزود: در ایام نوروز شهروندان شاهد افتتاح پارک بولوار قدس و بوستان سه راه سیلو با عنوان تمدن خواهند بود که در این بوستان برای اولین بار عملیات کنده‌کاری نقوش مکان‌های تاریخی بر روی دیوار های آجری انجام شده است.
در ادامه‌ی این مراسم ها بهره برداری از طرح هندسی چهارراه طهماسب آباد و رونمایی از المان رویای باغ طهماسب آباد انجام شد .
شهردار منطقه دو نیز در حاشیه‌ی این مراسم با بیان اینکه در چهار طرف چهارراه طهماسب آباد در گذشته فضای سبز ایجاد شده بود که بخشی از آن به چمن اختصاص داشت،افزود: با توجه به کمبود آب و اینکه چمن به آب زیادی برای آبیاری نیاز دارد، عملیات حذف چمن و بهسازی ضلع غربی این چهارراه در دستور کار این منطقه قرار گرفت.
علی سعیدی ادامه داد: هم اکنون این فضا در راستای اجرای طرح پیاده محوری به فرش موزاییک تجهیز شده است.

وی با اشاره به اینکه چهارراه طهماسب آباد در گذشته باغ طهماسب آباد بوده است، ادامه داد: در این راستا المان رویای باغ طهماسب آباد توسط هنرمند رضایی ساخته و امروز رونمایی شد.
وی افتتاح بوستان‌های کمیل، بهارستان و پیاده راه سلامت در بولوار جمهوری را از دیگر اقدامات این منطقه برای سال جدید برشمرد.

نجمه ابراهیمی نژاد

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bostanemad.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bostanreyhan.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bostantamadon.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات