پیام شهردار ساری به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و فرارسیدن نوروز ۱۳۹۸

پیام شهردار ساری به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و فرارسیدن نوروز ۱۳۹۸

هواللطیف

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی                 از این باد اَر مدد خواهی چراغ دل برافروزی

بهار می آید؛ زمین جامه نو می کند؛ زمان جان تازه می گیرد و ایرانی مسلمان با ذکر حوّل حالنا به استقبال نوروز باستانی می رود. خدای را شاکرم که در طول این سال های حضورم بر مسند مدیریت شهری همواره مساعی بر آن داشته ام که ساری جامه نو بر تن کند و ساروی طعم شیرین پیشرفت را بچشد. خرسندم که اینک به همت مدیریت شهری و همگرایی و همراهی شهروندان، ساری بر ریل توسعه قرار گرفته است.

به تورّق تقویم، آخرین روز سال قرین است با روز میلاد مولود کعبه، امام علی(ع) و چه فرخنده همراهی که ایرانی مسلمان به شادباش ۱۳رجب به استقبال نوروز باستانی می رود. علی(ع) حقیقتی است که آغازگر امامت، تجلی عدالت وامتداد توحید ابراهیمی در مکتب نبی اکرم(ص) بوده است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نوروز ۱۳۹۸ و میلاد مظهر مردانگی علی(ع) به همه شهروندان ساروی و همکارانم در مجموعه مدیریت شهری و نیز اعضای محترم شورای اسلامی شهر ساری، امیدوارم که سال پیشِ‌رو برای سرزمینم و برای همه ایرانیان، سالی پر خیر و برکت باشد.

ضمن تشکر و قدردانی از همکاران خوب و پر تلاشم در مجموعه شهرداری ساری، امید دارم که چونان گذشته با عزمی جدی و بی وقفه به خدمت رسانی به شهروندان و سازندگی شهر ادامه دهند و برای این عزیزان و خانواده های محترمشان آرزوی بهروزی و پیروزی دارم.

یَا قَاهِرَالعَدُوُّ وَ یَا وَالِیَ‌الوَلیّ یَا مَظهَرَالعَجَائِبُ یَا مُرتَضَی‌عَلِی (ع)

مهدی عبوری

شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات