پیام رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در آستانه حلول سال نو ۱۳۹۸

پیام رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در آستانه حلول سال نو ۱۳۹۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در متن عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست آمده است: سال نو و تجدید حیات طبیعت را که نمادی آشکار از حکمت الهی است، به پیشگاه همه هموطنان گرامی و معزز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
طبیعت و محیط زیست به عنوان مهم ترین سرمایه حیات، نیازمند حفاظت و مراقبت ویژه همه ما ساکنان این کره مسکون است. برای تداوم زندگی خود و آیندگان، الزامی است در بهسازی و حفظ و حراست این میراث گرانبها صادقانه همت گماریم.
امروزه برای بشر، چه حقوقی را مهم تر از حق بقا می توان تصور کرد؟ در جهان امروز، دیر یا زود مصداق واقعی و عینی برای ارزشیابی و امتیاز دهی به شایستگی ملت ها و حکومت ها، میزان توجه و حساسیت به مسائل محیط زیست در محدوده مرزها و در ابعاد جهانی خواهد بود.
سازمان حفاظت محیط زیست بنا به رسالتی که بر عهده دارد، به عنوان حافظ و دادستان حقوق حیاتی نسل حاضر و آیندگان ایفای نقش می‌کند و بی تردید، بدون مشارکت آحاد جامعه کشور، اقدامات دولت و با یک سازمان متولی حفظ محیط زیست، آنگونه که باید و شاید نتیجه بخش نخواهد بود.
از این رو، با الهام از اصل پنجاهم قانون اساسی، سیاست های کلی محیط زیست ابلاغی مقام معظم رهبری و دستورات موکد ریاست محترم جمهور که جملگی حفظ محیط زیست را یک وظیفه همگانی و مهارت‌های زندگی تاکید دارند، برای نجات این پدیده ارزشمند حیاتی در خیابان زندگی، همدلی، همکاری و همراهی های همه جمعیت هشتاد میلیونی مورد استدعاست.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات