استقبال مسافرین و گردشگران از ایستگاه نوروزی بوستان مسافر استاد کریمی مراغه ای

استقبال مسافرین و گردشگران از ایستگاه نوروزی بوستان مسافر استاد کریمی مراغه ای

به گزارش شهریار به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه این منطقه جزو یکی از ورودی های اصلی شهر تبریز است و مسافرین زیادی از این مسیر وارد شهر تبریز می شوند برنامه های زیبا سازی ورودی شهر و نیز برپایی ایستگاه نوروزی برای راهنمایی و خدمت رسانی به آنان به اجرا گذاشته شده است.
وی افزود: استقرار کیوسک های اطلاع رسانی مجهز به نقشه و راهنمای گردشگری اماکن تاریخی، فرهنگی و تفریحی تبریز، چیدن سفره های هفت سین، نمایشگاه سوغات و صنایع دستی تبریز، توزیع بسته های فرهنگی، برپایی ایستگاه سلامت با مشارکت سازمان هلال احمر، اسکان رایگان میهمانان نوروزی در محل خانه سلامت اندیشه و ... از جمله برنامه های تدارک دیده  شده این شهرداری در راستای استقبال از فصل بهار است.
فرخی اظهار داشت: فضاسازی سطح منطقه با محوریت بهار، نصب المان های نوروزی، زیبایی و طراوات بخشیدن به فضاهای عمومی و بوستان های محلی از دیگر فعالیت های این شهرداری محسوب می شود.
وی با بیان اینکه در محل ایستگاه  نوروزی بوستان کریمی مراغه ای مسافرین عزیز می توانند از امکاناتی نظیر ماشین لباس شویی، محل مناسب شستن ظروف، آب جوش و ... استفاده نمایند گفت:  نماز خانه ها و سرویس های بهداشتی موجود در بوستان های سطح منطقه نیز جهت استفاده مسافرین تجهیز و آماده سازی شده است.
شهردار منطقه ۷ با اشاره به سایر فعالیت های صورت گرفته توسط این شهرداری در راستای اجرای طرح استقبال از بهار گفت:  طرح استقبال از بهار این شهرداری به صورت زمان بندی شده در قالب پاکسازی، جمع آوری زباله و نخاله، رفت و روب، لکه گیری آسفالت، ترمیم و رنگ آمیزی جداول، دیوارها و همچنین حذف موانع فیزیکی، رسیدگی به بوستان ها، کاشت گل های بهاری، رسیدگی به مبلمان شهری، هرس زمستانی و نور پردازی های متنوع در سطح منطقه صورت گرفته است.
گفتنی است ایستگاه نوروزی واقع در پارک کریمی مراغه ای با حضور همکاران منطقه ۷ تبریز آماده پذیرایی از مسافرین و میهمانان نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات