پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طالقان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طالقان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان متن پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

"یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر اللیل و النهار ، یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال."

نوروز، نماد خیزش و حیات مجدد و شروع دوباره در مرتبه‌ای بالاتر و والاتر است، فرصت مغتنمی است تا در طلیعه‌  بهاران که مزین به رایحه‌ روح نواز مولود کعبه، مولای متقیان علی(ع) است و تقارن این عید باستانی و فاخر با ماه پر فضیلت رجب را صمیمانه شاد باش عرض نماییم .

در سالی که گذشت با همراهی و همدلی مردم عزیز شهر طالقان فراز و نشیبهای فراوانی را پشت سر گذاشته و گامهای برداشته شده در جهت توسعه و پیشرفت شهرمان را رفته رفته محکمتر و استوار تر ساختیم .

با اتکال بر خداوند منان و امید به فردایی بهتر و بهاری پربارتر، در این عید سعید باستانی بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر می گذاریم و دلمان را به نسیم دل انگیز رحمانی روشن میکنیم .

ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی
از این باد اَر مدد خواهی چراغ دل برافروزی

یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امام شهدا و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان شهرستان طالقان  را گرامی داشته وفرا رسیدن بهار و عید نوروز را به همه ی مردم شهید پرور طالقان صمیمانه تبریک عرض نموده ، از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات روز افزون در جهت رشد و شکوفایی هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) را مسئلت می نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری طالقان

    منبع خبر

    شهرداری طالقان

    شهرداری طالقان

    شهرداری طالقان یک شهرداری در شهر طالقان می باشد

      نظرات