برگزاری جلسه ساماندهی فضاهای آزاد جهت استفاده پارگینگ خودروها و اسکان میهمانان نوروزی

برگزاری جلسه ساماندهی فضاهای آزاد جهت استفاده پارگینگ خودروها و اسکان میهمانان نوروزی

جلسه تخصصی ساماندهی فضاهای آزاد جدید در محدوده منطقه دو ، سه و هفت جهت استفاده پارکینگ خودروها و اسکان میهمانان نوروزی صبح امروز به ریاست پور سلیمی معاون دادستان در نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد.

به گزارش سایت شهرداری اهواز، این نشست صبح امروز به ریاست پور سلیمی معاون دادستان اهواز و با حضور کعبی رئیس پلیس پیشگیری اهواز، دکتر لویمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، سرهنگ پیرک رئیس کلانتری ۱۴، حمید مدیر عامل موسسه جمال گستر و ممبینی مدیر عامل شرکت جوشن پوش در راستای بررسی و افزایش پارکینگهای خودرو و اسکان میهمانان نوروزی در محدوده منطقه دو ، سه و هفت صبح امروز در ساختمان اداری نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز در نشست شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان اظهار کرد: با افزایش و ورود میهمانان نوروزی تا کنون درنمایشگاه بین المللی اهواز ۴۶۰ چادر و پارک لاله ۱۶۰ چادر پذیرای میهمانان بوده و پارکینگ‌های این محدوده نیز در راستای حل مشکل ترافیکی نیاز به افزایش دارد.

وی افزود: با توجه به پارکینگهایی که در حال حاضر در بلوار ساحل غربی و شرقی رودخانه کارون مورد استفاده قرار گرفته اند، فضاهای آزاد جدید نیز در بلوار ساحلی غربی و شرقی، بلوار مدرس حدفاصل میدان شهید بندر تا میدان نخل و پارک روبروی اداره پست مرکزی فضاهایی هستند که بعنوان پارکبان توسط دو شرکت خصوصی که مورد تاًیید حراست، نیروی انتظامی و دادستانی بوده اداره خواهند شد.

لویمی گفت: سعی شده تا مکان‌هایی که سال‌های گذشته برای این مورد در نظر گرفته شده بود امسال نیز با هماهنگی های لازم برای اسکان و پارکینگ‌ خودروها اختصاص یابد .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز بیان کرد: در برخورد با متخلفان ایجاد ترافیک در خیابان‌های سطح شهر، پلیس راهور باید واسطه حمل جر ثقیل یا جرایم نقدی برخوردی جدی داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات