خط کشی های سطح شهر کرمان متحول می شوند

خط کشی های سطح شهر کرمان سه بعدی می شوند


مدیرعامل سازمان حمل، نقل و ترافیک شهرداری کرمان گفت: به منظور دید بهتر و شور و نشاط در شهر کرمان خط‌کشی‌های معابر شهری متفاوت اجرا می‌شوند
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، مهندس زنگی آبادی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و آرزوی داشتن سالی پر از موفقیت، همراه با سلامتی برای همه‌ی مردم ایران به خصوص هم‌شهریان عزیز و رانندگان محترم کرمانی گفت: از این پس به منظور توجه بیشتر به علائم و تجهیزات ترافیکی همگام با تغییر سال، خط‌کشی‌های سطح شهر متفاوت اجرا می‌شوند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان افزود: با توجه به اینکه خط‌کشی‌ها در سطح معابر، همیشه به یک شکل رنگ‌آمیزی و اجرا می‌شده این تکرار باعث کم توجهی و در بعضی موارد حتی بی‌توجهی همه‌ی افراد شده است که بعد از بررسی‌های انجام شده قرار شد تغییری در نحوه‌ی اجرای خط کشی‌های معابر شهری داده شود. از این رو با اجرای سه بعدی خط کشی عابر پیاده، این مهم را استارت زده و امیدواریم که مورد توجه هم‌شهریان واقع شده و منجر به رعایت بیشتر مقررات ترافیکی شود.
وی گفت: این خط‌کشی‌ها با توجه به فاصله‌ی راننده به صورت سه بعدی مشخص شده و باخطای دید، حالت برآمدگی به خود می‌گیرد و باعث کاهش سرعت توسط راننده می گردد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید khatkeeshi.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات