از زحمات پاکبانان و کارگران زحمتکش شهر رشت

از زحمات پاکبانان و کارگران زحمتکش شهر رشت

دیدار و تقدیر علیپور، عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت
از زحمات پاکبانان و کارگران زحمتکش شهر رشت
از زحمات پاکبانان و کارگران زحمتکش شهر رشت
محمد حسن علیپور عضو شورای شهر رشت در دومین روز از سال ۹۸ با حضور در کنار‌ کارگران و پاکبانان زحمت کش شهری، ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزیشان، سال نو را به آنها تبریک گفت.
وی از حمایت همه جانبه خود در برابر حق و حقوق کارگران سخن گفت و خود را یار همیشگی آنها دانست.
علیپور در این دیدار با اشاره به وضعیت بیمه تکمیلی کارگران بیان داشت: در بودجه امسال پرداخت ۵۰ درصدی بیمه تکمیلی کارگران را مصوب و در دستور کار شهرداری قرار دادیم.
وی ضمن تشکر از پیگیریهای سرپرست شهرداری رشت در خصوص پرداخت به موقع حقوق کارگران اذعان داشت: پیمانکاران باید دلسوز کارگران باشند و به آنها توجه بیشتری نمایند.
محمد حسن علیپور به بدهکاری شهرداری رشت به پیمانکاران فضای سبز اشاره کرد و افزود: به واسطه بدهی های شهرداری، ادامه کار برای عده ای از پیمانکاران امکان پذیر نبود اما به یاری خدا و پیگیریهای سرپرست شهرداری رشت، حقوق ها پرداخت شد.

عضو هیئت رییسه شورای شهر رشت تاکید کرد: تلاش شورای پنجم سامان دهی نیروهای حجمی، شفاف سازی حقوق ها و اضافه کارها و همچنین پیگیری مطالبات آنهاست.
علیپور افزود: هر شهرداری پای کار بنشیند خواسته من بحث رفاهی، مطالبات و سامان دهی کارگران زحمتکشی است که شبانه روز برای زیبایی این شهر در حال تلاش هستند.
وی در پایان خواستار حضور و دیدار اعضای شورای شهر از تلاش ها و زحمات پاکبانان شد.
عکس : پویا طوفانی
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات