سال ۹۸ را به سال رونق ساخت و تولید مسکن تبدیل می‌کنیم

سال ۹۸ را به سال رونق ساخت و تولید مسکن تبدیل می‌کنیم


محمد اسلامی در پیامی ضمن تبریک سال ۱۳۹۸ و تقارن آن با میلاد مسعود امیرالمومنین علی (ع)، ضمن آرزوی سالی سرآمد برای خدمت رسانی به مردم ایران، گفت: امیدوارم سال ۹۸ با حضور قوی‌تر همه دست اندرکاران، اعم از مشاوران، سازندگان و سرمایه گذاران حوزه مسکن به سال رونق ساخت و تولید مسکن تبدیل شود.
وزیر راه و شهرسازی در پیام خود، با تاکید بر اجرایی نمودن شعار سال با عنوان "رونق تولید",در حوزه مسکن و شهرسازی، نکاتی را ارایه کرد و گفت: به سازندگان طرح های مسکن خداقوت عرض می‌کنم. امیدوارم سال ۹۸ با حضور قوی‌تر همه عزیزان، اعم از مشاوران، سازندگان و سرمایه گذاران بتوانیم سال ۹۸ را به سال رونق ساخت و تولید مسکن تبدیل کنیم.
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: نیازمند پاسخگویی به نیاز مردم برای طرح های تامین مسکن و به ویژه مسکن اولی ها هستیم. در این ایام پرفیض میلاد امیرالمومنین علی(ع) باید متعهد باشیم و میثاق ببیندیم که برای پیشبرد برنامه‌های مسکن که در دستور کار قرار دارد اعم از مسکن مهر باقیمانده که انتظار مردم تکمیل آنهاست، و پروژه های ۴۰۰ هزار واحدی که در دستور کار است، همه با اهتمام ویژه نقش ایفا کنیم و ان شاء الله زودتر از زمانبندی اعلام شده اینها را به ثمر برسانیم.
مهندس اسلامی تصریح کرد: امیدوارم با ارتقای کیفیت طراحی‌ها، ارتقای استانداردها و دقت نظر در اجرای پروژه ها بتوانیم با قوام بخشیدن به اقدامات اجرایی موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم. در عین حال بتوانیم نقش ارزنده خود را در سرآمدی و قابلیت مهندسی به جهانیان نشان دهیم.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات