تلاش محیط بانان مازندران در نوروز ۹۸

تلاش محیط بانان مازندران در نوروز ۹۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، با توجه به فصل تخم ریزی ماهیان استخوانی و سیلابی و گل آلود شدن رودخانه های استان، محیط بانان مازندران با نظارت شدید بر رودخانه های استان از صید بی رویه و غیر مجاز ماهیان جلوگیری نمودند.

در این راستا، مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان محمودآباد در پی گشت و کنترل  در مصب رودخانه، بیش از ۲۰ رشته تور صیادی، ۸ رشته سالیک و تعدادی ماهی کشف و ضبط شد.

همچنین مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابلسر با همکاری یگان محیط زیست استان در پایش رودخانه بابلرود و شاهزاده رودخانه بابلسر، موفق شدند ۱۰۰ رشته دام صیادی،۳۰ رشته سالیک و ۱۵ دستگاه چوب و چرخ ماهیگیری از صیادان متخلف کشف و ضبط نمایند.

در فریدونکنار نیز مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان نیز موفق شدند ۲۰ رشته دام صیادی، ۱۲ عدد تور فلزی را جمع آوری و ۳ عدد سد چوبی را نیز تخریب نمایند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان جویبارنیز در گشت و کنترل در ورودی رودخانه لاریم، ۵ رشته ماهیگیری را تخریب و جمع آوری نمودند.

همچنین مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ساری(محیط بانی هولار) در حین گشت و کنترل در منطقه جنگلی امامزاده علی روستای امره ، یک قبضه اسلحه تکلول مجاز و تعدادی ادوات شکار نیز کشف و ضبط نمودند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات