جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای هم‌وطنان سیل‌زده، در فرصت برنامه‌های نوروزی

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای هم‌وطنان سیل‌زده، در فرصت برنامه‌های نوروزی

به گزارش شهریار ، میکائیل نظری در حاشیه اولین برنامه نوروزی در عمارت تاریخی شهرداری تبریز، اظهار کرد: ما با تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، سال جدید را آغاز کرده‌ایم و این برنامه‌ها را طبق برنامه در سه نقطه شهر، پیش خواهیم برد.
وی با تسلیت درگذشت تعدای از هم‌وطنان در حادثه سیل استان‌های گلستان و مازندران، خاطرنشان کرد: با در نظر داشتن اقتضای این حادثه دردناک، محتوای برنامه‌های سازمان نیز با تغییراتی همراه خواهد بود.
وی ادامه داد: مطابق هماهنگی‌های انجام‌شده با برخی از سازمان‌های امدادی و گروه‌های مردم‌نهاد، جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی، از فردا بخش ثابت ویژه‌برنامه‌های «بایراملیق» خواهد بود.
نظری به تقارن نوروز امسال با اعیاد ماه رجب اشاره کرد و یادآور شد: بر این اساس، امسال پانزده برنامه نوروزی، در دو نوبت قبل و بعد از ظهر، در عمارت تاریخی شهرداری تبریز، محوطه ساختمان مرکزی شهرداری تبریز و مجتمع ستاره‌باران پیش‌بینی شده‌است.
وی، با بیان اینکه زمان‌بندی و برنامه دقیق هر یک از برنامه‌ها از طریق کانال و صفحه مجازی سازمان، اطلاع‌رسانی می‌شود، اظهار داشت: حضور شهروندان در ویژه‌برنامه‌های نورزی سازمان، فرصت یک حرکت جمعی و خیرخواهانه برای کمک به هم‌وطنان مصیبت‌دیده مازندارن و گلستان خواهد بود.
نخستین ویژه‌برنامه بایراملیق  عصر دیروز سوم فروردین با برگزاری نمایش‌های آئینی، تکم‌خوانی، موسیقی موغام و عاشیق در محوطه عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات