بازدید مدیر کل مدیریت بحران استان از روستاهای در معرض خطر

بازدید مدیر کل مدیریت بحران استان از روستاهای در معرض خطر

کیامرث حاجی‌زاده امروز در حاشیه بازدید از سیل بند واقع در پل سبحانیه سوسنگرد اظهار داشت: باتوجه به اخطاریه‌های هواشناسی و پیش‌بینی سازمان آب و برق خوزستان، افزایش بی‌سابقه دبی ورودی رودخانه‌ها به سدهای استان و بارندگی بالا در حوزه‌های آبریز در ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، چهارمحال و بختیاری ستاد مدیریت بحران جلسات متعددی را برگزار کرده است.
وی با اشاره به اخطاریه‌ها و هشدارهای هواشناسی و سازمان بحران کشور، بیان کرد: تمامی اعضای شورای مدیریت بحران استان خوزستان در حالت آماده باش هستند.
مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به برگزاری کارگروه مقابله با سیلاب استان خوزستان، خاطرنشان کرد: در این جلسه مصوب شد تا از رودخانه کرخه در مقطع شهرستان‌های سوسنگرد و هویزه انجام شود که امروز باحضور دستگاه‌های مختلف صورت گرفت.
وی ادامه داد: در دو نقطه مصوب شده تا بازگشایی انجام شود تا دبی آب رودخانه کرخه به ویژه هوفل را کاهش داد و از فشار آبی که احیانا براثر فشارسازی یا آورد بیش از اندازه پیش‌بینی می‌شود را بتوان مدیریت و شهر بستان و روستاهای مسیر را از تهدیدهای احتمالی خارج کرد.
در این بازدید مدیرعامل سازمان‌ آب و برق خوزستان و نمایندگانی از دستگاه‌های اعم از راه و شهرسازی خوزستان حضور و تصمیم بر بازگشایی دو محل این مسیر گرفته شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان

    اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات