سه امتیاز بازی با فجر ارزش زیادی دارد/ آرزویم گلزنی با پیراهن تراکتورسازی است

سه امتیاز بازی با فجر ارزش زیادی دارد/ آرزویم گلزنی با پیراهن تراکتورسازی است

فرشاد بیابانی امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اشاره به وضعیت خوب تیم شهرداری تبریز، اظهار کرد: ما پس از پنج روز استراحت از دیروز تمریناتمان را در سال جدید شروع کرده ایم و می خواهیم با آمادگی کامل به بازی با فجر سپاسی برسیم.

وی ادامه داد: بازی با فجرسپاسی برای تیم ما ارزش و اهمیت زیادی دارد چراکه با سه امتیاز این دیدار می توانیم حاشیه امنیت بیشتری در جدول داشته باشیم. البته تا به اینجای کار عملکرد تیم شهرداری در فصل جاری خوب بوده و ما امیدواریم که با کسب رتبه ای خوب و حفظ تنها سهمیه استان در لیگ یک، فصل را به پایان برسانیم.

جوان ترین گلزن فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال کشور در ادامه با بیان اینکه تلاش دارد تا تعداد گل هایش را بیشتر کند، گفت: تلاش من و دیگر بازیکنان تیم شهرداری، ابتدا موفقیت تیم است و در کنار آن، من تلاش دارم تا گل های زیادی برای تیمم به ثمر برسانم. البته یکی از آرزوهایم، گلزنی با پیراهن تیم تراکتورسازی و شاد کردن دل هواداران این تیم است و امیدوارم خیلی زود به این آرزوی خود برسم.

وی افزود: آرزو دارم سال ۹۸، سالی پر از موفقیت و شادی و سلامتی برای مردم کشورم باشد و تیم های ورزشی تبریز و تیم های ملی ما سال موفقی را داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات