اجرای تاتر خیابانی با موضوع پاکیزگی

اجرای تاتر خیابانی با موضوع پاکیزگی

مدیر منطقه شش شهرداری اهواز گفت: با برنامه ریزی و اجرای تاتر خیابانی، شهروندان ومسافران نوروزی با اصول شهروندی آشنا و به انجام آن تشویق شدند.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش اهواز محمد عتاب اهوازی مدیر منطقه گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه نوروز ۹۸ و گسترش روزافزون مسافرتهای درون شهری و برون شهری، آموزش های شهروندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است . ، بنابراین در همین راستا معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با برنامه ریزی و اجرای تاتر خیابانی با موضوع شهروندی مردم را تشویق به حمایت از محیط زیست و حفظ پاکیزگی آن کرد.

وی گفت: توجه به قوانین و مقررات حاکم بر شهر و رعایت اصول شهرنشینی همراه با آموزش های شهروندی در حوزه های مختلف از جمله ترافیک، پسماند، فضای سبز، حفظ اموال عمومی، نکات ایمنی درسفر،حفظ محیط زیست و... می تواند در شکل گیری یک شهر متناسب با اصول و قوانین شهری وشهروندی نقش داشته باشد .

عتاب اهوازی ادامه داد: تاتر اجرا شده با مضمون آموزش شهروندی با رویکرد تشویق شهروندان و مسافران نوروزی به رعایت نظافت و پاکیزگی شهر ، حفاظت از فضای سبز ، عدم ریختن زباله در فضاها و اماکن عمومی، عدم تخریب اموال عمومی و در نهایت رعایت قوانین شهروندی در پارک شهید سبحانی به نمایش گذاشته شد .

وی در پایان  گفت: اجرای تاتر خیابانی در کلیه ی پارک های سطح منطقه و تا پایان تعطیلات در معرض نمایش گذاشته خواهد شد بنابراین توجه به برنامه هایی با محتوای آموزش شهروندی و رعایت اصول شهروندی می تواند تداوم آموزشها و بهبود شرایط و ترویج آموزش های شهروندی را به دنبال داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات