متن پیام نوروزی سرپرست شهرداری تاکستان

متن پیام نوروزی سرپرست شهرداری تاکستان

بسمه تعالی

«بر زمستان صبر باید طالب نوروز را»

" یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال "

فرا رسیدن عید نوروز ، نویدبخش تولدی دیگر است که طراوت، تازگی و حیاتی دوباره را با خود به ارمغان می آورد. نوروز، آیینه تمام نمای عشق و محبت پروردگار به مخلوقات و نمایشگاه بی بدیل رویش و امید و انگیزه است.

سالی که گذشت به لطف و مدد الهی و در پی مشارکت گسترده تمامی شهروندان عزیز و همراهی ویژه اعضای محترم شورای اسلامی شهر تاکستان، حمایت مدیران ارشد استان و شهرستان، سالی پُربار و پُرثمر برای شهر بود؛ سالی که همشهریان صبور من، با امیدِ ساختن شهر عزیزمان و رسیدنِ آن به تاکستانی در جایگاه واقعی، چشمان خود را بر سختی ها بسته و با سعه صدر مدیریت شهری خدمتگزار را بیش از پیش تشویق نمودند، سالی که با طرح های عمرانی و خدماتی متعدد، شادابی و سرزندگی را به شهروندان ما نوید داد.

امید است در سال آینده با همت والای همشهریان گرامی، در راستای اهداف مجموعه مدیریت شهری و در جهت جبران کمبودها و نارسایی های سال گذشته، بیش از پیش در راه آبادانی و عمرانِ تاکستانی سرافراز و پرافتخار تلاش نموده و گام های استوار بر داریم.

این نوید را می دهیم که خانواده شهرداری تاکستان، با همه توان و امکانات برنامه های خود را بر مبنای شرایط اقتصادی کشور و در راستای توسعه و پیشرفت شهر تاکستان و پیگیری مطالبات شهروندان طراحی و اجرا خواهد نمود.

در آخر، بنده  به همراه همکارانم در مجموعه مدیریت شهری ضمن سپاس از خدای متعال برای سالی که گذشت و امید به یاری او در سال نو، نوروز باستانی را خدمت خانواده های معظم و معزز شهداء، ایثارگران، مردم فهیم، قدرشناس و شهید پرور شهر تاکستان، شورای اسلامی شهر، همکاران شهرداری، مسئولین، مدیران شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از معنویت، خیر و برکت، نور و رحمت، و عشق و سعادت را زیر سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) برای همگان آرزومندیم.

رضا طاهرخانی

سرپرست شهرداری تاکستان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تاکستان

    منبع خبر

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان یک شهرداری در شهر تاکستان می باشد

      نظرات