متن بیانیه محمد کریم شفیعی شهردار کلانشهر اراک

متن بیانیه محمد کریم شفیعی شهردار کلانشهر اراک

شهردار اراک در بیانیه خود عنوان کرد: مشارکت موثر شهروندان، شفافیت امور، مدیریت پاسخگو و نظارت عالیه شورای اسلامی شهر ضرورتی است انکارناپذیر، تا کلانشهر اراک در مسیر امید، نشاط و آبادانی قرار گیرد.
"بسم الله الرحمن الرحیم"
حضور در شهری تاریخ ساز، شهره به سرزمین آفتاب و طلیعه دار صنعت ایران زمین، برکتی است که امروز در سایه مهر اعتماد شما مردمان فهیم و وارسته از آن برخوردار شده ام.شهری پرآوازه در اقتصاد و صنعت، میراث دار مردان و زنان نامداری از جنس علم، ادب، سیاست و هنر این سرزمین.
خداوند را شاکرم که در پناه الطاف خود، همزمان با چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دوران پختگی و نشاط انقلاب است،فرصت خدمت گزاری به همشهریان فهیم و پرافتخار شهرم را پیدا کرده ام.
ضمن سپاس از کلیه عزیزانی که در گذشته به انحای مختلف منشا خدمات دلسوزانه در این شهر بوده اند، بر خود لازم میدانم از حسن اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر اراک تشکر نموده و قدردان فرصت گرانسنگ خدمت به شهروندان بزرگوار این کلانشهر باشم.
اینجانب در پیشگاه شهروندان عزیز، خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان متعهد می شوم با نهایت توان در مسیر تدبیر، عقلانیت و استفاده از تمامی ظرفیت های متخصصین، اندیشمندان، جوانان و بانوان شهرم، اندوخته و آموخته خود را صرف اعتلای کلانشهر اراک نمایم.
ضمنا در نهایت خلوص و تواضع از تمامی نامزدهای محترم شهرداری اراک، مدیران شهری، دانشگاهیان، صنعتگران و فعالین اقتصادی، اهالی فرهنگ و هنر، اصحاب رسانه و شهروندان گرانقدرم تقاضا دارم در انجام این رسالت خطیر یاری گر خادمان خود در مدیریت شهری اراک باشند.
اطمینان قلبی دارم که در این مسیر دشوار، مشارکت موثر شهروندان، شفافیت امور، مدیریت پاسخگو و نظارت عالیه شورای اسلامی شهر ضرورتی است انکارناپذیر تا کلانشهر اراک در مسیر امید، نشاط و آبادانی قرار گیرد.
به دعا آمده ام هم به دعا دست برآر
که وفا با تو قرین باد و خدا یاور ما
محمدکریم شفیعی
شهردارکلانشهر اراک
:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات